|

با این ارز دیجیتال پرواز کنید

همانطور که می دانید ارز دیجیتال در واقع نوعی پول و ثروت مجازی است که بر پایه یک شبکه به نام بلاکچین به وجود آمده است. در این گزارش قصد داریم به معرفی بهترین کوین ها برای سرمایه گذاری بلند مدت بپردازیم.

اقتصاد با این ارز دیجیتال پرواز کنید

 با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی ها و اقرات انکار نشدنی آن روی زندگی انسان ها؛ ناچاریم که نیم نگاها به بازار رمز ارزها و پول های  دیجیتال داشته باشیم. شاید به این نوع پول علاقه نداشته باشیم؛ اما به طور نامحسوس هم که شده، اثر آن را روی زندگی خود با کمی تامل متوجه می شویم. یکی از فایده هایی که  ارز دیجیتال بر  زندگی دارد؛ این است که از آن می توان برای انتقال سریع پول در جهان استفاده کرد و این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام داد. جالب است بدانید که ارز های دیجیتال به دست هیچ ارگان و دولتی اداره نمی شوند.

اگر اهل دنبال کردن فضای ارز دیجیتال  باشید می دانید که بیت کوین اولین رمز ارز بازار است که در سال ۲۰۰۸ توسط ساتوشی به وجود آمد و  خیلی زود به دیگر نقاط جهان انتشار پیدا کرد. در حالا حاضر هم بیت کوین گرانترین ارز موجود در جهان است که رویای ۱۰۰هزار دلاری شدن  را در سر دارد. حال باید دید با توجه با اتفاقات مختلف در دنیا چه شرایطی برای این رمز ارز و فرزند خوانده های آن پیش می آید. 

ارز دیجیتال در ایران

جالب است بدانید که در ایران به طور قانونی  هیچ جرمی برای ارزهای دیجیتال مشخص نشده و از طرف دیگر هیچ درگاه رسمی برای تایید خرید و فروش آن تعبیه نشده است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که خرید و فروش آن نه قانونی است نه غیرقانونی.

نوسانات بازار  رمز ارزها

دنیای کریپتوکارنسی دارای نوسانات بسیار زیاد و خطرناکی است که خوب است قبل از ورود به آن بدانید، زیرا خطراتی که این دنیای دیجیتالی دارد گاهی اوقات غیرقابل جبران و زیان ده است. 

یکی از دلایلی که  نوسانات در ابزار ارز دیجیتال زیاد است عدم تعادل در عرضه و تقاضا در ابزار اسست. گاهی اوقات در بازار به دلیل حمایت  یک مقام بلندپایه سیاسی یا حمایت گروهی تاثیر گذار بر فناوری های روز؛ قیمت  کوین ها در ابزار بسیار بالا و پایین می شود و در نتیجه این تغییر؛ممکن است ثر وت شرکتی یک آلتد کوین بسیار زیاد شود، در نتیجه این کار تقاضا برای خرید و سرمایه گذاری روی آن  بیشتر بشود و کمبود بر بازار رمز ارز ها تاثیر منفی بگذارد. 

از دلایل دیگر نوسانات  بازار ارز دیجیتال؛ هیاهوها و حدس و گمان ها در زمان معرفی و لیست شدن یک کوین است. اغلب و بلافاصله بعد از معرفی یک ارز و به گردش در آمدن آن در بازار؛ در  مورد آینده  کوین معرفی شده و آینده آن و میزان خرید و قیمت آن صحبت هایی می شود که اغلب به نوسانات شدید ارزی منجر می شود. یکی از دلایل ضعف بازار کریپتوکارنسی؛ جهش ناگهانی آن است؛ یعنی افزایش  و کاهش قیمت در این بازار بسیار زیاد و سریع است. قیمت بالا رفته به سرعت پایین می آید و قیمت پایین آمده هم می تواند در عرض چند ثانیه بسیار بالا برود. 

پادشاه

قوانین و مقررات سومین دلیل نوسانات بازار ارز دیجیتال است. برخی از کشورها مثل چین به رمزارزها اعتماد ندارند و عدم اعتماد به آن ارزش جهانی کوین مورد نظر را به شدت کاهش می دهد. عدم حمایت دولت ها و توقف معاملات رمز ارزی بسیار زیاد بر روی نوسانات بازار کریپتوکارنسی؛ اثر گذار است. 

رشد رمز ارزها

اگر با دنیای رمز ارزها آشنا باشید؛ احتمالا می دانید که رشد ارز به میزان تقاضای آن وابستگی دارد. هر چه میزان تقاضای افراد برای رمز ارزی بیشتر باشد به دارایی آن شرکت و کوین افزوده می شود، اما از طرف دیگر اگز تقاضای کوینی کم باشد یا رو به پایین و رکود باشد؛ ارزش و اعتبار آن ارز کمتر و کمتر می شود. 

نام رمز ارز تغییر یک روزه تغییر یک هفته ارزش بازار
Dogecoin
  ۹.۲۷۲۵% ۱۶.۷۴۳۲% $۱۸.۵۵۶ B
Litecoin
 ۶.۸۳۷۹%   ۷.۹۰۴۲% $۵.۳۴۴ B
KuCoin Token 
 ۹.۰۵۷۱%  ۹.۰۵۷۱% $۱.۰۴۵ B
Shiba Inu

 ۳.۵۳۷۸%

  ۶.۷۲۸۷% $۱۱.۰۹۲ B
Bitcoin SV
%۳.۲۹۲۳  ۱۱.۷۳۷۴% $۱.۰۰۶ B
Wrapped Bitcoin
 ۲.۹۴۰۸%  ۸.۶۳۲۴% $۱۰.۴۸۲ B
Bitcoin
۲.۹۲۸۴%  ۸.۶۳۷% $۱.۳۳۴ T
Ethereum Classic
 ۲.۷۱۰۸% ۷.۱۳۷۹% $۲.۹۲۷ B
Pyth Network
 ۲.۷۰۶۲%  ۱۳.۱۲۴۵% $۱.۲۷۱ B
Stacks
 ۲.۴۰۸۴%   ۷.۷۷۳۶% $۲.۷۴۶ B

دوج کوین 

این ارز که در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شده است، مسیر نسبتا خوبی را پشت سر گذاشته است و پیش بینی میشود در آینده هم به رشد خود ادامه بدهد. دوج کوین از سال شروع به کارش تا الان ۱۶ هزار درصد رشد را تجربه کرده است. دوج کوین همچنان به‌عنوان یکی از بهترین میم کوین‌ها شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال طی فورکی از شبکه لایت کوین و به‌عنوان یک شوخی با بیت کوین در سال ۲۰۱۳ و طی تنها ۲ ساعت، توسط بیلی مارکوس (Billy Markus) ساخته شد.

رمزارز

لایت کوین

دومین ارز قدیمی و پرطرفدار بازار ارز دیجیتال که پتانسیل رشد فراپانی دارد و می تواند به قیمت های نجومی در سالهای آینده برسد، بی شک لایت کوین است.  قیمت   این ارز معروف در حال حرکت در کانالی صعودی است و اکنون در نزدیکی سقف کانال قرار گرفته است. درصورتی‌که قیمت توانایی شکست کانال را داشته باشد، می‌تواند به سمت سایر نواحی هدف و مقاومت‌های مشخص شده در چارت تعریفی؛ خود حرکت کند. 

کوکوین توکن

ارز دیجیتال کوکوین با نماد KCS، که به عنوان کوکوین توکن شناخته می‌شود، ارز رسمی صرافی کوکوین است. این ارز دیجیتال، مشابه بسیاری از توکن‌های مرتبط با صرافی‌ها، مزایای متعددی برای دارندگان و کاربران صرافی ارائه می‌دهد. هدف از ایجاد این توکن، افزایش استفاده از خدمات صرافی KuCoin است.

 

ارز- بیت- کوین

مزایا و انگیزه‌هایی که کوکوین برای کاربران فراهم می‌آورد، آن‌ها را به خرید و نگهداری دائمی این توکن تشویق می کند. به همین دلیل، تقاضا برای خرید ارز دیجیتال کوکوین معمولاً در سطح مناسبی قرار دارد و آینده خوبی برای این ارز در بازار پیش بینی می شود. 

کدخبر: 338196

ارسال نظر

 

آخرین اخبار