|

پادشاه ۶۸ هزار دلاری شد | نهنگ ها این هفته چقدر پول به جیب زدند؟

در هفته گذشته، ارزش بازار ارزهای دیجیتال تقریباً ۱۰٪ افزایش یافته و حجم معاملات این بازار محبوب نیز به طور قابل توجهی رشد کرده است. به علاوه، فعالیت نهنگ‌ها نیز در کنار سرمایه‌گذاران خرد، افزایش یافته است.

اقتصاد  پادشاه ۶۸ هزار دلاری شد | نهنگ ها این هفته چقدر پول به جیب زدند؟

داده‌ها حاکی از آن است که در این بازه زمانی، نهنگ‌ها بیشتر به برخی از ارزهای دیجیتال توجه کرده‌اند. در ادامه، به بررسی ارزهای دیجیتالی خواهیم پرداخت که نهنگ‌ها در این هفته به انباشت آن‌ها پرداخته‌اند.

بیت کوین (‌BTC)

قیمت بیت کوین در طول ۷ روز گذشته ۹٪‌ افزایش یافته و در زمان نگارش با قیمت ۶۸,۳۲۳ دلار معامله می‌شود. همزمان با افزایش قیمت بیت کوین و نزدیک‌تر شدن به اوج تاریخی، میزان انباشت بیت کوین‌ نهنگ‌ها نیز افزایش یافته است. نهنگ‌هایی که بین ۱۰,۰۰۰ تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ بیت کوین دارند، درطول هفت‌روز گذشته ۲۰,۰۰۰ کوین دیگر (حدودا ۱.۳۵ میلیارد دلار) خریدند. این دسته از نهنگ‌ها در حال حاضر حدودا ۳.۰۵ میلیون بیت کوین در اختیار دارند. اگر این روند انباشت ادامه داشته باشد، بیت کوین می‌تواند به راحتی مقاومت ۶۸,۰۰۰ دلار را برای خود به سطح حمایتی تبدیل کند و به سمت اوج تاریخی خود (۷۳,۷۵۰ دلار) حرکت کند.

نات کوین (NOT)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال که نهنگ‌ها در این هفته مشغول انباشت آن بوده‌اند، نات کوین (NOT) است. داده‌ها نشان می‌‌دهد جریان خالص نهنگ‌های این توکن در طول ۷ روز گذشته بیش از ۲,۰۰۰٪ افزایش یافته است. نهنگ‌‌ها، معامله‌گرانی هستند که بیش از ۰.۱٪ از عرضه در گردش یک دارایی را در اختیار دارند و جریان خالص آن‌ها، میزان خرید و فروششان را اندازه‌گیری می‌کند. وقتی که جریان خالص افزایش می‌یابد، نشان‌ می‌‌دهد نهنگ‌ها مشغول انباشت توکن‌های بیشتری بوده‌اند. همچنین برعکس، کاهش جریان خالص نهنگ‌ها نشان‌ می‌‌دهد آن‌‌ها مشغول فروش دارایی‌هایشان بوده‌‌اند.

دیجیتال

دوج کوین (DOGE)

یکی دیگر از توکن‌هایی که توانسته در این هفته توجه نهنگ‌ها را به‌خود جلب کند، دوج کوین بوده است. جریان خالص نهنگ‌های این میم کوین محبوب در طول ۷ روز، بیش از ۲,۲۰۰٪ افزایش یافته است. در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر)، این عدد به ۵۲۷ میلیون دوج کوین (۷۱.۴۶ میلیون دلار) رسید که بیشترین جریان خالص از ابتدای ماه بوده است.

رمز- ارز

قیمت دوج کوین در این ۷ روز حدودا ۳۱٪ افزایش یافته و در زمان نگارش، ۰.۱۴ دلار است. ارزش بازار دوج کوین ۲۱ میلیارد دلار است که آن را به برترین میم کوین بازار تبدیل کرده است.

منبع: میهن بلاکچین
کدخبر: 338421

ارسال نظر

 

آخرین اخبار

پربازدیدترین