|

رکوردشکنی تاریخی ویوو با سری ایکس ۲۰۰ | این گوشی انقلاب به پا کرد

رکورد فروش ویوو با محصول پرچمدار جدیدش ایکس ۲۰۰ به طور قاطع شکسته شد، زیرا مقدار فروش این سری از ویوو به غیرمنتظره از مرز ۲ میلیارد یوان عبور کرده است.

اقتصاد رکوردشکنی تاریخی ویوو با سری ایکس ۲۰۰ | این گوشی انقلاب به پا کرد

به گزارش منبع خبری gizmochina، ویوو X۲۰۰ به عنوان جدیدترین سری پرچمدار این شرکت، با ورود قدرتمندی به بازار رونمایی کرده است. اعلام شده است که فروش‌های سری ویوو X۲۰۰ در حال حاضر بیش از ۲ میلیارد یوان را به ثبت رسانده و رکورد تمام فروش‌های قبلی این شرکت را شکسته است.

توجه داشته باشید که میزان فروش ذکر شده در بالا فقط شامل دو مدل کنونی یعنی ویوو ایکس ۲۰۰ و ویوو ایکس ۲۰۰ پرو می‌شود. قیمت نسخه پایه این سری از ۴۲۹۹ یوان (حدودا معادل ۶۱۵ دلار) شروع می‌شود، در حالی که نسخه پرو دارای قیمت اولیه ۵۲۹۹ یوان (حدودا معادل ۷۴۷ دلار) است.

در عین حال، گفته می‌شود که مدل دیگری از این سری با نام ویوو ایکس ۲۰۰ پرو مینی (Vivo X۲۰۰ Pro Mini) از تاریخ ۲۵ اکتبر در دسترس خواهد بود و با توجه به تقاضای اولیه غیرقابل انتظار برادران این گوشی، پیش‌بینی می‌شود که نسخه پرو مینی نیز در زمان عرضه به موفقیت مشابهی دست یابد.

البته ویوو مستقیما تعداد واحدهای به فروش رفته را اعلام نکرده اما حجم عظیم درآمد نشان می‌دهد که سری ویوو X۲۰۰ حسابی در بین خریداران محبوب شده و در دل‌های آنها جا باز کرده است. این مسئله را می‌توان به عوامل متعددی نسبت داد.

قیمت-وییو

چرا سری ویوو ایکس ۲۰۰ محبوب است؟

گوشی‌های سری Vivo X۲۰۰ اولین گوشی‌هایی هستند که از تراشه پرچمدار جدید مدیاتک یعنی Dimensity ۹۴۰۰ استفاده می‌کنند. علاوه بر این، ویوو در این سری از گوشی‌های خود به شدت بر عملکرد دوربین تمرکز کرده است.

این شرکت با همکاری Zeiss از لنزهای سفارشی و تنظیمات تصویر منحصربه‌فرد برخوردار شده و چیپست اختصاصی تصویربرداری V۳ پلاس نیز به پردازش تصویر هر چه بهتر کمک کرده است. همچنین این گوشی‌های هوشمند دارای سخت افزار دوربین چشمگیر و برجسته‌ای هستند.

مدل پرو دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-۸۱۸ سونی با اندازه بزرگ ۱/۱.۲۸ اینچ و لنز سفارشی f/۱.۵۷، یک دوربین بزرگ تله فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی است.

ویوو X۲۰۰ از سنسور بی‌نظیر ۲۰۰ مگاپیکسلی مدل پرو برخوردار نیست اما همچنان سیستم دوربین قوی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین اصلی آن لنز ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX۹۲۱ ۵۰ با اندازه بزرگ ۱/۱.۵۶ اینچی است که با یک دوربین تله فوتو ۷۰ میلی‌متری با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX۸۸۲ و یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی جفت می‌شود. این تنظیمات دوربین اگرچه در حد و اندازه مدل پرو نیست اما باز هم پاسخگوی نیاز اکثر کاربران است.

منبع: تکراتو
کدخبر: 338466

ارسال نظر

 

آخرین اخبار

پربازدیدترین