|

کرمان موتور برای بازار خودرو نقشه دارد | ۱۵ روزه این خودروی محبوب را تحویل بگیرید

​یکی از بخش‌های شرایط فروش کرمان موتور در پایان مهرماه ۱۴۰۳، به بک X۳ پرو اختصاص دارد. شرایط فروش بک X۳ پرو به صورت نقدی طی روزهای پایان مهر ۱۴۰۳ در دسترس متقاضیان قرار گرفته ...

اقتصاد کرمان موتور برای بازار خودرو نقشه دارد | ۱۵ روزه این خودروی محبوب را تحویل بگیرید

یکی از بخش‌های شرایط فروش کرمان موتور در پایان مهرماه ۱۴۰۳، به بک X۳ پرو اختصاص دارد. شرایط فروش بک X۳ پرو به صورت نقدی طی روزهای پایان مهر ۱۴۰۳ در دسترس متقاضیان قرار گرفته است. مشتریان می‌توانند با پرداخت تمامی بهای بک X۳ پرو در یک مرحله، این خودرو را طی ۱۵ روز کاری تحویل بگیرند. سند خودرو نیز آزاد است و از این رو مشتریان امکان فروش فوری این خودرو را پس از تحویل گرفتن آن دارند.

شرایط فروش بک X۳ پرو از روز ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳ در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت و تا پایان روز هفتم آبان ۱۴۰۳ قابل دسترسی است. خودروها با مدل ۱۴۰۳ به متقاضیان واگذار خواهند شد.

شرایط فروش بک X۳ پرو، مهر ۱۴۰۳:

خودرو قیمت رنگ جریمه تاخیر موعد تحویل
بک X۳ پرو ۱,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ مشکی،سفید ۲.۵٪ ماهیانه ۱۵ روز کاری

بک X۳ پرو یک هاچ‌بک کراس است و در بخشی قرار می‌گیرد که ام وی ام X۲۲‌ پرو و ام وی ام X۳۳‌ کراس خودروهای شاخص آن هستند. بک X۳ پرو همانند دیگر خودروهای مونتاژی این رده، به پیشرانه ۱.۵ لیتری مجهز است. البته پیشرانه بک X۳ پرو فاقد توربوشارژر است و از سیستم تنفس طبیعی بهره می‌برد. حداکثر راندمان پیشرانه این خودرو، ۱۰۲ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس اتوماتیک CVT‌ نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کراس‌اوور برعهده دارد. با وجود پیشرانه کوچک و فاقد توربوشارژر، بک X۳ پرو به لطف وزن کم خود که کمتر از ۱۲۰۰ کیلو است می‌تواند شتاب‌گیری مناسبی را تجربه کند.

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز بک X۳ پرو عملکرد مناسبی دارد. سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم شروع به حرکت در سربالایی، دو کیسه هوا، سانروف، فرمان برقی، تریم چرمی کابین، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه دیجیتال، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر ۸ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب و کامپیوتر سفری تجهیزات رفاهی و ایمنی این کراس‌اوور را تشکیل می‌دهند.

منبع: دیجیاتو
کدخبر: 338521

ارسال نظر

 

آخرین اخبار