|

خیز اتریوم برای افزایش قیمت انفجاری | منتظر سورپرایز باشید

هر چه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک تر می شویم؛ قیمت بیت کوین و دیگرارز های بازار؛ نوسانات زیادی را تجربه کرده است. هچنین پیش بینی می شود که در روز های آینده نیز دچار تغییرات زیادی شود.

اقتصاد خیز اتریوم برای افزایش قیمت انفجاری | منتظر سورپرایز باشید

با توجه به روزهای پرنوسانی که بازار ارز دیجیتال به خاطر شرایط منطقه و انتخابات آمریکا پشت سر می گذارد؛ تغییرات قیمتی قابل توجهی در بازار رمز ارز ها مشاهده می شود. قیمت بیت کوین ۳۴۳,۷۴۷ دلارمعادل ۴,۴۳۹,۲۹۹,۲۰۶ تومان خرید و فروش شد. از طرفی اتریوم دومین ارز پرطرفدار بازار نیز با قیمت ۲,۷۳۷ دلار معادل ۱۷۵,۴۹۸,۰۱۳ تومان معامله شد. در جدول زیر نگاهی به قیمت ارز های دیجیتال بازار می کنیم.

نام ارز          قیمت تغییرات روزانه تغییرات ماهانه  قیمت دلاری
Bitcoin  ۴,۴۳۰,۰۹۲,۵۲۹   ۰.۸۵%   ۹.۴%  ۶۹,۰۰۳
Ethereum  ۱۷۵,۶۷۲,۳۴۷  ۳.۱۶% 
 

۷.۵۲%

 ۲,۷۲۷.۶
Tether USDt  ۶۴,۱۸۴

 -۰.۰۳%

 

-۰.۰۷%

  ۰.۹۹۹۷
BNB
 ۳۸,۹۲۸,۰۷۱

 ۱.۲۹%

۵.۸۵%

 ۶۰۳.۰۹
Solana  ۱۰,۸۸۸,۸۹۵

۶.۴%

 ۱۵.۸%  ۱۶۹.۶
USDC  ۶۴,۱۷۸ -۰.۰۰% -۰.۰۳%  ۰.۹۹۹۸
XRP  ۳۵,۱۲۹ ۰.۶۲%   -۵.۹۷%   ۰.۵۴۷۴
Dogecoin  ۹,۵۲۱.۴

 ۲.۶۴%

۴۰%    ۰.۱۴۸۲
Toncoin

 ۳۴۳,۷۴۷

۱.۳۴%

 -۲.۶۹%  ۵.۳۵
TRON
 ۱۰,۰۰۷
 -۰.۲۶%

۲.۷۱%

 ۰.۱۵۵۸
BabyDoge     ۰.۰۰۰۱۹۸۹   -۲.۷۱%  ۶۴.۶%

 ۰.۰₈۳۱

 

به نظر می‌رسد اتر به سطح ۲٬۸۵۰ دلار برسد که ممکن است دوباره به عنوان یک مقاومت قوی عمل کند. اگر قیمت از ۲٬۸۵۰ دلار کاهش یابد اما به سطح شکست الگوی مثلثی بازگردد، این امر نشان‌دهنده تغییر در احساسات بازار از فروش در زمان افزایش قیمت به خرید در زمان اصلاح خواهد بود. در این صورت، گاوها دوباره تلاش خواهند کرد تا قیمت را بالای ۲٬۸۵۰ دلار ببرند. اگر این تلاش موفقیت‌آمیز باشد، قیمت اتر می‌تواند تا ۳٬۴۰۰ دلار افزایش یابد.

اتریوم-ارز

اما اگر قیمت به طور ناگهانی کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲٬۵۵۳ دلار، موج آبی) برسد، این دیدگاه خوش‌بینانه در کوتاه‌مدت اعتبار خود را از دست خواهد داد. در این حالت، ممکن است قیمت اتر برای چند روز دیگر درون مثلث باقی بماند.

 

 

کدخبر: 338589

ارسال نظر

 

آخرین اخبار