|

پیش بینی قیمت اتریوم و سولانا در بازار ارز دیجیتال | مقاومت ها شکسته می شود؟

بازار ارزهای دیجیتال به آرامی نشانه‌هایی از قوت را بروز می‌دهد و با پشت سر گذاشتن موانع کلیدی، احتمال آغاز یک روند صعودی را تقویت کرده است.

اقتصاد پیش بینی قیمت اتریوم و سولانا در بازار ارز دیجیتال | مقاومت ها شکسته می شود؟

تحلیل‌های تازه حاکی از آن است که اتر و سولانا در حال حرکت به سمت سطوح کلیدی جدید هستند. اتر در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) از الگوی مثلث متقارن خود خارج شد، که این امر نشان‌دهنده تسلط گاوها بر خرس‌ها است.

قیمت- بیت- کوین

احتمال می‌رود اتر به سطح ۲٬۸۵۰ دلار صعود کند که ممکن است بار دیگر به‌عنوان یک مقاومت قوی عمل کند. اگر قیمت از ۲٬۸۵۰ دلار کاهش یابد، اما از سطح شکست الگوی مثلثی بازگردد، این موضوع نشان‌دهنده تغییر در احساسات بازار از فروش در رالی‌ها به خرید در اصلاحات خواهد بود. سپس گاوها دوباره تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای ۲٬۸۵۰ دلار برسانند. اگر موفق شوند، قیمت اتر می‌تواند تا ۳٬۴۰۰ دلار صعود کند.

اگر قیمت با شیب تندی کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲٬۵۵۳ دلار، موج آبی رنگ) برسد، این دیدگاه خوش‌بینانه در کوتاه‌مدت بی‌اعتبار خواهد شد. در این صورت، ممکن است قیمت اتر برای چند روز دیگر درون مثلث باقی بماند.

بیت- کوین

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که فشردگی قیمت در نزدیکی خط مقاومت با شکست به سمت بالا به پایان رسیده و این یعنی گاوها کنترل بازار را در دست گرفتند. خریداران سعی خواهند کرد تا قیمت اتریوم را به ۲٬۸۵۰ دلار برسانند که انتظار می‌رود خرس‌ها مقاومت شدیدی نشان دهند.

میانگین‌های متحرک به‌عنوان حمایت‌های کلیدی در سمت نزولی عمل می‌کنند. اگر قیمت به زیر میانگین‌های متحرک شکسته و بسته شود، این موضوع نشان‌دهنده تضعیف مومنتوم صعودی خواهد بود. در چنین حالتی، قیمت ممکن است ابتدا به ۲٬۵۵۰ دلار و سپس به ۲٬۴۵۰ دلار کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت سولانا (SOL)

سولانا مقاومت بالاسری ۱۶۴ دلار را شکسته است که یک سطح مهم برای دفاع خرس‌ها محسوب می‌شد.

قیمت سولانا با بسته شدن کندل بالای ۱۶۴ دلار، الگوی صعودی مثلث افزایشی را کامل خواهد کرد. این موضوع مسیر را برای یک رالی احتمالی به ۱۸۹ دلار و پس از آن ۲۱۰ دلار هموار می‌کند.

اگر قیمت کاهش یابد اما در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۵۰ دلار، موج آبی رنگ) حمایت شود، این نشان می‌دهد که گاوها همچنان به خرید در اصلاحات ادامه می‌دهند. این الگوی صعودی در صورت شکست و بسته شدن قیمت زیر خط روند صعودی بی‌اعتبار خواهد شد.

اتر

هر دو میانگین متحرک در نمودار ۴ ساعته شیب صعودی دارند و شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به منطقه اشباع خرید قرار دارد، که نشان می‌دهد گاوها برتری دارند.

از سوی دیگر، اگر قیمت به‌طور شدید کاهش یابد و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، این موضوع نشان می‌دهد که گاوها تسلیم شده‌اند. در چنین حالتی، قیمت سولانا ممکن است ابتدا به ۱۴۸ دلار و سپس به ۱۴۴ دلار کاهش یابد.

منبع: میهن بلاکچین
کدخبر: 338600

ارسال نظر

 

آخرین اخبار