|

روزگار متقاضیان مسکن ملی تیره و تار شد

طبق اطلاعات اعلام شده توسط شرکت عمران شهر جدید پرند، برنامه نهضت ملی مسکن اهالی رسانه برای فاز صفر قرار بوده برگزار شود. این شرکت با ارسال یک پیامک به خبرنگاران، یک شوک بد را برای آنها ایجاد کرد.

اقتصاد روزگار متقاضیان مسکن ملی تیره و تار شد

پیامک شرکت عمران پرند به شرح زیر است؛

«متقاضی گرامی شما به پروژه ایلیاسازه پارت (اراضی ۴۴۵ هکتاری-زون ۴۱-گام دوم) متصل شده‌اید، برای اطلاع از جزئیات پروژه به قسمت مشاهده و پیگیری درخواست در سامانه به آدرس saman.mrud.ir مراجعه نمایید.»

این پیامک در واقع به مثابه یک شوک برای خبرنگاران محسوب می شود، چراکه پیش از این و طبق پیامک‌های ارسال شده از سوی شرکت عمران پرند قشر خبرنگاران واجد شرایط قرار بود در پروژه ۱۴۵ هکتاری (محل سابق احداث نمایشگاه بین‌المللی) جانمایی شوند.

پیش از این شرکت عمران در دو مرحله پیامک زیر را برای خبرنگاران ارسال کرده بود:

«متقاضی گرامی شما به پروژه اراضی ۱۴۵ هکتاری متصل شده‌اید، برای اطلاع از جزئیات پروژه به قسمت مشاهده و پیگیری درخواست در سامانه saman.mrud.ir مراجعه نمایید.»

اراضی ۴۴۵ هکتاری همان زمین‌هایی است که در انتهای شهر (غرب فاز ۷) به محدوده پرند اضافه شده است.  این در حالی است که اراضی ۱۴۵ هکتاری (فاز صفر) در ابتدای شهر واقع شده است.

خبرنگار ما برای پیگیری این موضوع و تغییر محل ساخت نهضت ملی مسکن خبرنگاران با مدیرعامل شرکت عمران پرند تماس گرفت که بی‌ نتیجه ماند.

وزارت-راه-و-شهرسازی-1

منبع: تسنیم
کدخبر: 338611

ارسال نظر

 

آخرین اخبار