|

۳ تصمیم جذاب برای بازار ارز دیجیتال | عوامل تاثیر گذار بر بازار رمزارز مشخص شد

در حالی که قیمت بیت‌کوین به سمت دستیابی به سطح ۷۰ هزار دلار حرکت می‌کند، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال برای نخستین بار از اواخر تیرماه از مرز ۲.۵ تریلیون دلار فراتر رفته است. اما آیا داده‌های اقتصادی این هفته می‌توانند به افزایش بیشتر این ارزش کمک کنند؟

اقتصاد ۳ تصمیم جذاب برای بازار ارز دیجیتال | عوامل تاثیر گذار بر بازار رمزارز مشخص شد

علاوه بر این، تنها دو هفته تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده باقی مانده است و بر اساس گزارش‌های رسانه کوبیسی لتر (Kobeissi Letter)، این موضوع می‌تواند نقطه آغاز افزایش بیشتر بازار باشد.

رویدادهای اقتصادی ۲۱ تا ۲۵ اکتبر (۳۰ مهر تا ۴ آبان)

در روز چهارشنبه ۲۳ اکتبر (۲ آبان)، داده‌های مربوط به فروش املاک مسکونی موجود منتشر می‌شود. این داده‌ها می‌تواند چشم‌اندازی در مورد سلامت بازار مسکن ارائه دهد و پیامدهای مهمی برای فعالیت‌های اقتصادی ایالات متحده داشته باشد؛ اما احتمالا تأثیر چندانی بر بازار کریپتو نخواهد داشت.

همچنین در روز پنجشنبه (۳ آبان)، داده‌های بیشتری از فروش املاک مسکونی و همچنین مطالبات اولیه بیکاری منتشر خواهد شد. گزارش مطالبات بیکاری، تصویری از وضعیت بازار کار ارائه می‌دهد و پیامدهای گسترده‌‌ای برای فعالیت‌های اقتصادی دارد.

بیت کوین ارز دیجیتال

علاوه بر این، گزارشات مربوط به سفارش کالاهای بادوام برای ماه سپتامبر (شهریور)، در روز جمعه (۴ آبان) منتشر می‌شود. این گزارشات هزینه سفارشات دریافت شده توسط تولیدکنندگان برای کالاهای با دوام، مانند وسایل نقلیه و لوازم الکتریکی را اندازه‌گیری می‌کند. این گزارش همچنین وضعیت فعالیت‌های تولیدی و تقاضا برای کالاهای پرهزینه را می‌سنجد و همچنین منعکس‌کننده احساسات مصرف‌کنندگان است.

در روز جمعه، شاخص احساسات مصرف‌کنندگان ایالت میشیگان و گزارش انتظارات تورمی مصرف‌کنندگان برای ماه اکتبر (مهر) منتشر می‌شود. این داده‌ها نتایج یک نظرسنجی ماهانه درباره سطح اطمینان مصرف‌کنندگان از بازار و دیدگاه‌های آن‌ها در مورد تورم بلندمدت را نشان می‌دهد.

ارز- دیجیتال- بیت

علاوه بر این، در هفته جاری، حدود ۱۵٪ از شرکت‌های موجود در شاخص S&P 500 گزارش‌ درآمدهای خود را منتشر می‌کنند. برخی از نام‌های بزرگ حوزه فناوری مانند مایکروسافت (Microsoft)، آی‌بی‌ام (IBM)، آمازون (Amazon) و تسلا (Tesla) در این شاخص هستند.

سهام مرتبط با حوزه فناوری، هفته گذشته را با عملکردی قوی به پایان رساندند و این موضوع می‌تواند در این هفته نیز ادامه یابد و به بازار دارایی‌های دیجیتال نیز سرایت کند.

چشم‌انداز بازار کریپتو

ارزش کل بازار کریپتو در معاملات اولیه روز دوشنبه (۳۰ مهر) در آسیا، از مرز ۲.۵ تریلیون دلار گذشت. این بالاترین سطح ارزش بازار در نزدیک به سه ماه گذشته است.

بیت‌ کوین، مانند چند هفته گذشته، نیروی محرکه اصلی این موضوع بود و در معاملات اولیه روز دوشنبه به سطح ۶۹,۴۳۰ دلار رسید. با این حال، این دارایی نتوانست به سطح روانی ۷۰,۰۰۰ دلار برسد و در زمان نگارش این مطلب به ۶۸,۵۰۰ دلار بازگشت.

کدخبر: 338659

ارسال نظر

 

آخرین اخبار