|

نهنگ قدیمی در بازار ارز دیجیتال غوغا به پا کرد | چه کسی پشت فروش ۱۰ میلیون دلاری است؟

بر اساس جدیدترین گزارش شرکت آرخام اینتلیجنس، یک نهنگ قدیمی بیت‌کوین (BTC) در مجموع ۹.۷ میلیون دلار از این ارز دیجیتال را به فروش رسانده است.

اقتصاد نهنگ قدیمی در بازار ارز دیجیتال غوغا به پا کرد | چه کسی پشت فروش ۱۰ میلیون دلاری است؟

یک نهنگ قدیمی که از سال ۲۰۰۹ و بلافاصله پس از ایجاد اولین بلاک بیت‌کوین به استخراج پرداخته بود، با وجود فروش قابل توجهی که داشته، هنوز ۷۲ میلیون دلار بیت‌کوین در اختیار دارد. بر اساس گزارش‌ها، او در دو ماه اخیر بیت‌کوین‌های خود را به صرافی کراکن (Kraken) منتقل کرده و اقدام به فروش آن‌ها نموده است.

دلار_ارزدیجیتال

در سال ۲۰۰۹، اولین کاربران بیت‌کوین با استفاده از رایانه‌های شخصی خود قادر به استخراج بیت‌کوین بودند. خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!در آن زمان، سختی استخراج بسیار پایین بود، به‌طوری‌که یک ماینر می‌توانست روزانه حدود ۳۰۰۰ بیت‌کوین تولید کند. همچنین، قبل از اولین هاوینگ، پاداش استخراج هر بلاک ۵۰ بیت‌کوین بود.

در سال ۲۰۱۰، با افزایش تعداد ماینرها، سختی استخراج به‌طور قابل توجهی افزایش یافت و استخراج با رایانه‌های شخصی به مراتب دشوارتر شد. آدرس‌های نهنگ‌هایی که به سال ۲۰۰۹ بازمی‌گردند، بسیار نادر هستند و این موضوع، همیشه باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در مورد اینکه آیا ساتوشی ناکاموتو، خالق مرموز بیت‌کوین، پشت این فعالیت‌ها قرار دارد یا خیر، شده است.

منبع: خبرپو
کدخبر: 338765

ارسال نظر

 

آخرین اخبار