|

رونمایی از رقیب چینی پورشه | با یک میلیارد لاکچری سوار شوید !

جیلی در آینده نزدیک گلکسی استارشیپ ۷ را عرضه می‌کند؛ یک شاسی بلند سایز متوسط با پیشرانه پلاگین هیبرید نسل جدید و طراحی شبیه به پورشه ماکان

اقتصاد رونمایی از رقیب چینی پورشه | با یک میلیارد لاکچری سوار شوید !

جیلی گلکسی استارشیپ ۷ رقیب چینی پورشه یک نمایشگر کوچک‌تر به‌عنوان صفحه آمپر تمام‌دیجیتال هم پشت فرمان دوپر دو سر تخت این خودرو قرار دارد.

در کنسول مرکزی می‌توان صفحه شارژ بی‌سیم گوشی و کنترل پنل با کنترل‌های فیزیکی را پیدا کرد. نورپردازی داخلی در قسمت‌هایی نظیر داشبورد و رودری‌ها هم توجه را به خود جلب می‌کند و روی داشبورد اسپیکرهای بیرون‌زده قابل مشاهده‌اند.

مشخصات فنی جیلی گلکسی استارشیپ ۷

جیلی شاسی بلند جدید خود را مبتنی بر معماری Global Energy Architecture با فناوری هیبرید Thor توسعه داده است.

به گزارش CarNewsChina، جیلی گلکسی استارشیپ ۷ با دو پیشرانه پلاگین هیبرید عرضه می‌شود. هر دو پیشرانه از یک موتور بنزین‌سوز 1.5 لیتری به‌همراه یک موتور الکتریکی بهره می‌برند که نیرو محرکه را به محور جلو هدایت می‌کند. دو پاتری پک 19.09 و 28.94 کیلووات ساعتی وظیفه تامین انرژی این خودرو را بر عهده دارند که به ترتیب امکان طی کردن مسافت ۱۰۱ و ۱۵۰ کیلومتر با یک بار شارژ کامل در حالت تمام‌برقی را فراهم می‌کنند.

تاریخ عرضه و قیمت گلکسی استارشیپ ۷

جیلی برنامه دارد ظرف هفته‌های آتی به‌صورت رسمی از گلکسی استارشیپ ۷ رونمایی کند و تا انتهای سال جاری میلادی آن را در بازار چین عرضه خواهد کرد. البته تا به اینجا بخش عمده مشخصات فنی آن به‌واسطه اسناد وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین افشا شده است. هرچند هنوز قیمت این اس یو وی جدید سری گلکسی مشخص نیست، برای این‌که دیدی از قیمت احتمالی آن داشته باشید، باید اشاره کرد که کراس اوور L7 از سری گلکسی در محدوده قیمتی ۱۸ تا ۲۴ هزار دلار قرار دارد.

منبع: گجت نیوز
کدخبر: 338878

ارسال نظر

 

آخرین اخبار