|

مشخصات دوربین گلکسی A۵۶ لو رفت + عکس

این گوشی احتمالاً در سه ماهه ابتدای سال آینده معرفی خواهد شد.

اقتصاد مشخصات دوربین گلکسی A۵۶ لو رفت + عکس

در حال حاضر، اگر قصد خرید یک گوشی میان‌رده را داشته باشید، گلکسی A۵۵ از سامسونگ یکی از گزینه‌های برتر موجود در بازار است. اما نسخه جدید این گوشی با نام A۵۶ در ابتدای سال آینده قرار است با ویژگی‌های بهبود یافته عرضه شود. در حال حاضر، گزارشات جدید برخی از ویژگی‌های دوربین این گوشی را فاش می‌کنند.

بر اساس گزارشی که GalaxyClub منتشر شده، گلکسی A۵۶ قرار است به دوربین سه‌گانه شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو مجهز شود. روی کاغذ، مشخصات دوربین پشتی هیچ ارتقایی را نسبت به نمونه پیشین نشان نمی‌دهد و به‌نظر می‌رسد سامسونگ در گلکسی A۵۶ قصد ندارد تغییری در بخش دوربین‌ها اعمال کند. البته برخی تغییرات نرم‌افزاری برای افزایش نسبی کیفیت دوربین‌ها ممکن است در نظر گرفته شود.

گوشی-گلکسی

دوربین سلفی گلکسی A۵۶ ارتقای قابل‌توجهی دریافت کرده است

اما دوربین گلکسی A۵۶ قرار نیست آن‌قدرها هم ناامیدکننده باشد. بنا بر اطلاعات منتشر شده، دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که نسبت به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده‌شده در گلکسی A۵۵ ارتقای قابل‌توجهی محسوب می‌شود. سامسونگ از زمان عرضه گلکسی A۵۱ در سال ۲۰۱۹ از این سنسور در این سری از محصولات میان‌رده خود استفاده می‌کند و سرانجام پس از ۵ سال تصمیم به تغییر آن گرفته است.

برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارند که دوربین جدید سلفی گلکسی A۵۶ همان دوربین سلفی گوشی‌های پرچم‌دار سری S سامسونگ است. البته این موضوع هنوز به تأیید نرسیده است.

همچنین گلکسی A۵۶ ممکن است پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌تری نیز از سامسونگ دریافت کند. سامسونگ در هنگام رونمایی از گلکسی A۱۶ در ماه جاری میلادی اعلام کرد که این دستگاه ۶ سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد؛ بنابراین می‌توان پیش‎بینی کرد که گلکسی A۵۶ نیز به‌احتمال زیاد شامل این برنامه جدید سامسونگ می‌شود.

از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی A۵۶ می‌توان به استفاده از تراشه اگزینوس ۱۵۸۰ اشاره کرد. این گوشی میان‌رده جدید سامسونگ احتمالاً در سه‌ماهه اول ۲۰۲۵ معرفی می‌شود.

منبع: دیجیاتو
کدخبر: 338961

ارسال نظر

 

آخرین اخبار