|

تتر خریداران خود را ناامید کرد‌ | منتظر ریزش شدید باشیم؟

در کمتر از دو هفته مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، بازار ارز دیجیتال دارای نوسانات فراوانی است. سرنوشت خیلی از ارز های بازار به این انتخاب وابسته است و باید چه روز هایی برای رمز ارز های بازار در پیش است. با توجه به حمله اسرائیل با ایران؛ شاهد تغییرات زیادی در بازار های داخلی و بین المللی و همچنین بازار ارز های دیجیتال هستیم. در همین موضوع تتر در بازار داخلی با کاهش شدید قیمت مواجه شده است. در بازار های خارجی هم با تغییراتی همراه بوده است. ناظران بازار، تحرکات تتر را به معنای سیگنال شبانه به دلار تهران ارزیابی می‌کنند و انتظار دارند علاوه بر قیمت تتر، نرخ دلار نیز در معاملات صبح شنبه با کاهش روبرو شود.

اقتصاد تتر خریداران خود را ناامید کرد‌ | منتظر ریزش شدید باشیم؟

امروز و با توجه به حمله اسرائیل به ایران؛ بازار ارز دیجیتال دارای تغییرات قیمتی بوده است.قیمت بیت کوین؛ قدرتمند ترین رمز ارز بازار با قیمت ۶۷,۰۶۳ دلار معادل ۴,۴۵۷,۸۲۱,۸۱۶ تومان خرید و فروش شد. همچنین دومین ارز پر طرفدار؛ یعنی اتریوم نیز با نرخ ۲,۴۶۵ دلار معادل۱۶۴,۰۸۹,۹۷۲ تومان معامله شد. 

نام ارز          قیمت تغییرات روزانه تغییرات ماهانه  قیمت دلاری
Bitcoin  ۴,۴۱۹,۵۸۱,۷۲۷   -۱.۰۲%  ۵.۴۲%  ۶۷,۰۶۳
Ethereum  ۱۶۲,۸۸۰,۵۰۸  -۱.۲۱%

 -۵.۷۴%

 ۲,۴۶۵.۷
Tether USDt  ۶۵,۹۴۵

 -۰.۱%

 -۰.۱۵%

  ۰.۹۹۹۳
BNB
 ۱۱,۰۹۸,۱۸۸

 -۳.۸۳%

۱۲.۶% 

 ۱۷.۱

Solana  ۱۱,۰۷۷,۰۸۳

 -۳.۸۲%

 ۱۱.۲%  $۱۶۸.۱
USDC  ۶۵,۸۷۶ -۰.۰۱% ۰.۰۹%  ۰.۹۹۹۷
XRP  ۳۳,۷۷۳ -۱.۸۱%  -۱۲.۳%  ۰.۱۵۳۲
Dogecoin  ۸,۸۵۹.۲

 -۴.۶۲%

21.9%  0.134
Toncoin

 ۳۲۵,۷۴۷

 -۳.۴۹%

 -۱۴.۹%  ۴.۸۹۷
TRON
۱۰,۸۹۴
-۱.۰۹%  ۸.۵۹%
 ۰.۱۶۴۱
BabyDoge     ۰.۰۰۰۱۶۵۲
 
 -۸.۱۲%  ۱۲.۲%

 ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۵۰۷

بازار های کریپتو کارنسی برای ارز سولانا روزهای شگفت انگیزی را پیش بینی می کند. یکی از دلایل افزایش قیمت سولانا؛ پیش بینی هایی است برای ۸۰ هزار دلاری شدن بیت کوین شده است و با افزایش قیمت بیت کوین؛ شاهد تغییرات قیمتی برای ارز سولانا خواهیم بود.

ارز-دیجیتال

تحلیل گران بازار ارز دیجیتال قیمت سولانا را حتی تا ۲۵۰ دلار نیز پیش بینی کرده اند. باید  منتظر باشیم و ببینیم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تحولات خاورمیانه چه تاثیری بر روی بازارهای داخلی و بین المللی می گذار.

 

کدخبر: 338963

ارسال نظر

 

آخرین اخبار