|
کدخبر: 85210

بررسی عملکرد امروز بازارهای مالی (۹۸/۱۱/۲۵)

در سومین هفته از بهمن ماه امسال، همه بازارهای مالی بازدهی قابل توجهی را به ثبت رساند تقریبا و با تغییر قیمت بیش از دو درصدی همراه شدند.

گسترش‌نیوز: سکه در صدر بازدهی هفتگی قرار گرفت.

در سومین هفته از بهمن ماه امسال، همه بازارهای مالی بازدهی قابل توجهی را به ثبت رساند تقریبا و با تغییر قیمت بیش از دو درصدی همراه شدند.

بازار سهام که هفته گذشته با رشد ۴٫۳ درصدی شاخص همراه شده بود، در هفته جاری نیز طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، روندی صعودی به خود گرفت. در همین راستا، شاخص کل در هفته جاری، توانست ۲٫۹ درصد بازدهی را کسب کند و با رشدی ۱۳ هزار و ۱۸۵ واحدی، در کانال ۴۵۹ هزار واحدی قرار بگیرد.

قیمت دلار صرافی ملی نیز که هفته قبل ۰٫۳۷ درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده بود، در هفته جاری نیز با افزایش ظاهر شد و در نهایت با افزایش ۳۴۰ تومانی در سطح ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان در پایان هفته قرار گرفت

فلزات طلایی که هفته گذشته بازدهی منفی را به خود اختصاص داده بودند در سومین هفته بهمن با افزایش قیمت قابل توجهی ظاهر شدند.

براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز تهران، در هفته مذکور هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد با رشد ۱٫۹ درصدی از ۵۰۷ هزار و ۷۰۰ تومان در ابتدای هفته به ۵۱۷ هزار و ۴۰۰ تومان در پایان هفته رسید.

همچنین قیمت هر سکه بهار آزادی نیز با رشد ۳٫۰۳ درصدی همراه شد، به طوری که قیمت آن از چهار میلیون و ۹۵۰ هزار تومان در ابتدای هفته به پنج میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در پایان هفته رسید.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها