|
کدخبر: 225998

جزئیات وام کارگران

براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال گذشته، قرار بود به کارگران وام ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت شود. آیا کارگران توانستند از این وام استفاده کنند؟

بانک و بیمه جزئیات وام کارگران

آذرماه سال گذشته محمدجعفر کبیری، معاون تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی گفته بود که برای خانه‌دار شدن کارگران قرار است وام ۱۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۱۰ ساله پرداخت کنند اما پس از گذشت یک ‌سال کارگران نتوانسته‌اند از این وام استفاده کنند.

وام کارگری با شرایط خاص بگیرید

برخی از بانک‌ها وام کارگری می‌دهند ولی با شرایط خاص! حداقل باید ۲۰ میلیون تومان در حساب کارگر پول باشد، دو ضامن معتبر داشته و در برخی موارد نیز باید بیمه شده تامین اجتماعی باشد. زمانی که یک کارگر ۲۰ تومان پول، ضامن معتبر و بیمه دارد چرا باید به سراغ وام برود؟

پیگیری‌های تجارت نیوز نشان می‌دهد که به اغلب کارگران در صنعت ساختمانی اعلام شده که هیچ وام کارگری وجود ندارد و اقدامی انجام ندهید.

یکی از کارگران ساختمانی می‌گوید: من از آذر ماه سال گذشته به دنبال وام رفتم، هر روز یک مشکل جدید پیش می‌آمد تا اینکه چند ماه پیش گفتند که وامی به کارگران ساختمانی تعلق نمی‌گیرد و به دنبال آن نباشید. پس وام کارگری برای چه کسانی است؟

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها