|

تامین‌اجتماعی مشکلات تعاون‌گران را رصد می‌کند

قریب گفت: سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد مشکلات تعاون‌گران را رصد کند.

گسترش نیوز: مهرداد قریب معاون بیمه سازمان تامین اجتماعی امروز در جمع تعاون گران اظهار کرد: قرار شده است یک کارگروه مشترک به‌صورت مستمر و دائمی صورت گیرد تا مشکلات تعاون گران را بتوان رصد و حل و فصل کرد‌ چرا که آنها می‌توانند در ارتباط با رونق اشتعال و تولید، سهم‌ خوبی را در کشور داشته باشند.

او ادامه داد: خوشبختانه با سازمان تامین اجتماعی هم آمادگی هایی صورت گرفته که آموزش‌های لازم را درخصوص قوانین سازمان تامین اجتماعی داشته باشیم.

قریب بیان کرد: ما امروز به همت اتاق تعاون جلسه خوبی داشتیم که تعاون گران بتوانند مسائل و مشکلات مطرح شده در بخش‌های مختلف تامین اجتماعی را مطرح کنند.

این مقام مسئول در ادامه از عمده‌ترین مشکلات مربوط به این تعاون گران گفت: زنبورداران، رانندگان درون و برون شهری و کارگران ساختمانی و... از جمله این افراد بودند که البته قرار شد آنها به صورت کارگروه، مشکلات خود را مطرح کنند و اگر نیاز به اصلاح قانون است به سراغ آن اصلاح بروند.

به گفته قریب؛ اگر این مشکلات در داخل ساختمان توسط هیات مدیره و مدیرعامل قابل حل شود می‌توان آنها را مطرح کرد تا بر مبنای آن عمل کنیم.

قریب در ادامه ابراز امیدواری کرد که برگزرای این جلسات می‌تواند به بخش تعاون و تعاونزگان کمک کند چرا که بازگویی آنها می‌تواند بخشی از مشکلات آنها را مرتفع کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کدخبر: 78754

ارسال نظر

 

آخرین اخبار