|
کدخبر: 334940

مصلای تهران میزبان نمایشگاه رسانه های صوتی و تصویری + عکس

سومین نمایشگاه «رصتا» با حضور پیمان جبلی، رئیس صداوسیما، گشایش یافت. این نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران، امروز دوشنبه ۲۶ شهریور، با حضور پیمان جبلی و سعید مقیسه، رئیس ساترا، در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

تجارت مصلای تهران میزبان نمایشگاه رسانه های صوتی و تصویری + عکس

شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صداوسیما، محسن قائمی نسب، قائم مقام ساترا، حمیدرضا نوابی، دبیر نمایشگاه و تعدادی از مسئولان و مدیران پلتفرم‌ها از جمله مهمانان این مراسم بودند.

63173239 (1)

جبلی در ابتدای مراسم بیان کرد: ۱۶۴ غرفه در نمایشگاه حضور دارند و نمایشگاه تا روز پنجشنبه ۲۹ شهریور به کار خود ادامه می‌دهد.

۹۸۷۶

وی اضافه کرد: امسال ۱۲۴ سکویی که از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی مجوز دارند در این نمایشگاه حاضر هستند و مابقی غرفه‌ها، انجمن‌ها و اصناف و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به حوزه صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش‌خانگی هستند.

\۰۹۸۷۶۵

همچنین در این دوره از نمایشگاه «رصتا»، ایران‌صدا، آزمون گویندگی برگزار می‌کند و برگزیدگان آزمون داخل نمایشگاه «رصتا» در آزمون دیگری خارج از نمایشگاه در شبکه ایران‌صدا بار دیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت برگزیدگان نهایی در شبکه ایران‌صدا مشغول به کار می‌شوند.

این رویداد که توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی برگزار می شود به دنبال هم افزایی هر چه بیشتر سازمان صداوسیما و رسانه های صوت و تصویر فراگیر، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های رسانه های صوت و تصویر فراگیر، تبادل تجربیات و نمایش آخرین دستاوردهای صنعت صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی است.

همراه اول نیز به عنوان یکی از مهم ترین ارکان ارتباطی و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، با ارائه و معرفی مجموعه ای از سرویس های دیجیتال و زیرساخت ابری خود همچون «شاد»، «ذره بین»، «درسا»، «ابر همراهی» و همچنین سرویس های «افرانت» در این رویداد که تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در مصلی امام خمینی(ره) تهران میزبان بازدیدکنندگان است، حضور دارد.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها