|
کدخبر: 269746

سریال شبکه مخفی زنان+لینک دانلود قسمت اول

سریال شبکه مخفی زنان محصول سال ۱۴۰۱به کارگردانی افشین هاشمی و نویسندگی محسن قرائی که از ۷مرداد در شبکه نمایش خانگی منتشر شد .

جامعه سریال شبکه مخفی زنان+لینک دانلود قسمت اول

 کارگردان سریال شبکه مخفی زنان تا پیش از این سریال بیشترین تجربه خود را در سینما و تلویزیون داشته است. این اولین تجربه هاشمی می باشد و تا قبل از این، این کارگردان تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را در رزومه کاری خود نداشته است.

شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی، داستانی کمدی و سرگرم‌کننده را در بستری تاریخی روایت می‌کند که توسط محسن قرایی و بر اساس طرحی از محمد رحمانیان به نگارش درآمده است. گفتنی است جواد نوروزبیگی که تهیه‌ کنندگی این سریال را بر عهده دارد، همزمان «میدان سرخ» را نیز تهیه کرده است.

زمان پخش

«شبکه مخفی زنان» از جمعه ۷مرداد، ساعت ۱۲ظهر پخش خواهد شد.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «در ابتدای قرن چهاردهم شمسی، وقتی شاه متوجه جنبش‌ های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می‌ شود، ماموریت ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار خود می‌ دهد.»

درباره سریال

وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و … .

بازیگران شبکه مخفی زنان:

در «شبکه مخفی زنان» بازیگرانی مانند سیامک انصاری، لیلا حاتمی ، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ‌نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی، محمدرضا آزادفرد بازی کرده‌اند.

دیگر بازیگران این سریال:

احسان کرمی_سیروس سپهری_به‌آفرید غفاریان_مانیا علیجانی _اصغر سمسارزاده_صادق رضازاده شفق_میلاد رمضانی روژانو ارجمند_سارا مهدوی_مهرداد باقری

لینک دانلود سریال شبکه مخفی زنان

قسمت اول کیفیت۷۲۰p                              قسمت اول کیفیت۱۰۸۰p

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها