|
کدخبر: 305481

رستوران برای جشن عقد و نامزدی در اصفهان

رستوران برای جشن عقد و نامزدی در اصفهان

بدون شک روز جشن عقد، یکی از به‌یادماندنی‌ترین روز‌های زندگی است که همراه دغدغه و نگرانی عروس و داماد برای هرچه باشکوه تر و زیباتر انجام شدن مراسم  همراه بوده، طوری که میخواهند مراسم کاملا بی نقص باشد، و همه ما به عروس و دامادهای عزیز حق میدهیم که دغدغه مهمترین و زیباترین لحظات زندگی خود را داشته باشند. از این رو میخواهیم در اینجا بهترین رستوران اصفهان برای جشن عقد و نامزدی و برگزاری مراسم های خانوادگی را معرفی کنیم

رستوران وی آی پی اصفهان با موسیقی زنده به عنوان یکی از بهترین رستوران های تمام سلف سرویس اصفهان با ظرفیت پذیرایی از 400 نفر میمهمان گزینه خوبی برای برگزاری مراسم های خانوادگی میباشد.

تیم مدیریت رستوران وی آی پی ضمن عرض تبریک صمیمانه خدمت عروس و داماد گل و نازنین، این اطمینان را به آنها میدهد، که با اعتماد به ما  و سپردن افتخار برگزاری مراسم به ما، در این لحظات شیرین و به یادماندنی زندگیتان، لحظه به لحظه در کنار شما و در خدمت مهمانان عزیز شما خواهیم بود، 

فراموش نکنیم شادی ها و لحظات شیرین امروز ما میتواند رویایی ترین خاطرات آینده ما را رقم بزند.

دریافت بهترین خدمات پذیرایی را به لاکچری ترین رستوران اصفهان بسپارید و بدون هیچ دغدغه ای فقط به فکر خلق عمیق ترین شادی ها در بهترین و به یادماندنی ترین روز زندگیتان همراه با عزیزانتان باشید. ما این آرامش خاطر را برای شما تضمین میکنیم. 

رستوران برای جشن عقد در اصفهان

    طراحی محیط رستوران را با سلیقه عروس و داماد:  پرسنل با تجربه و با مهارت ما سعی میکنند چیدمان و طراحی سالن برگزاری مراسم جشن عقد با بهترین آرایش ممکن و بنا بر تجربیات سال های سال خدمترسانی انجام دهند، با این وجود ما پذیرای پیشنهاد طراحی و چیدمان سالن بر اساس سلیقه عروس و داماد از صفر تا صد هستیم.

    شما عروس و داماد عزیز و نازنین میتوانید پیشنهاد منوی غذا، دسر، پیش غذا، نوشیدنی ها و .. را مطابق سلیقه خود به مدیریت رستوران پیشنهاد دهید تا با بهتریت کیفیت ممکن اجرایی گردند.

    رستورانی کم نظیر در بزرگترین مجتمع تجاری اصفهان (سیتی سنتر)

    با ظرفیت پذیرایی 400 نفر بصورت همزمان در محیطی لوکس و مفرح

    با غذاهای بسیار متنوع، لذیذ، با کیفیت عالی و پخت شده توسط بهترین و مجربترین سرآشپزها برای همه سلیقه ها

    محیطی با رعایت حداکثر نکات بهداشتی و استاندارد

    با پرسنلی آموزش دیده، مجرب و با پوششی کاملا مناسب و حرفه ای برای جشن شما

    سعی در حداکثر تکریم به میزبانان و مهمانان عزیز با پرسنل آموزش دیده و گزینش شده

    فضا و چشم انداز زیبای و کم نظیر رستوران 

    تجهیزات، ظروف و وسایل مدرن و زیبای رستوران

    دسرها، سالادها، نوشیدنی ها  و پیش غذای متنوع و قابل دسترس برای همه سلیقه ها

    امکانات سمعی و بصری استاندارد و کاملا پیشرفته به همراه در اختیار بودن بهترین خوانندگان و نوازندگان برای انجام جشنی شاد و به یاد ماندنی 

    مدیریت مجرب، کارآزموده در فضای کاملا صمیمی

    ظرفیت بالای پارکینگ خودروها جهت رفاه و آرامش خاطر مهمانان

    نورپردازی بسیار جذاب و شاد برای خلق شادی های خاطره ساز شما عزیزان

    قیمت خدمات با توجه به کیفیت و تنوع خدمات بسیار مناسب و کم نظیر است

ما در مراسم در کنار شما بوده تا رویایی ترین خاطرات برای شما رقم بخورد و در فضایی بسیار شاد و مفرح با لذیذترین غذاها، دسرها، نوشیدنی ها و ... همراه با پذیرایی کاملا حرفه ای مطابق سلایق و آداب رسوم شما ، به‌طوری‌که در پایان مراسم تمام میهمانان با لبی خندان از رستوران خارج‌شده و میزبان از روند مراسم و کامل و بی نقص بودن آن رضایت کامل داشته و افتخار این را داشته باشیم که تنها گزینه انتخابی شما برای انجام مراسمات بعدی شما عزیزان باشیم. هدف ما در خدمترسانی صادقانه و مدرن به همشهری های عزیز است و حتی افق دید ما وسیعتر بوده و به برندی بالنده و افتخار آمیز در سطح کشور می اندیشیم طوری که از اصفهان شهر هنر و فرهنگ انتظاری کمتر از این متصور نیست.

رستوران برای جشن عقد و نامزدی در اصفهان

با شما، در کنار شما و پشتیبان و دوست دار شما عزیزان هستیم. برای اینکه روز بزرگ شما را به لحظه ای فراموش نشدنی تبدیل کنیم.

با ما بهترین خاطرات را، در بهترین لحظات زندگی خود در شیک ترین رستوران در اصفهان خواهید داشت. فراموش نکنید فاصله شما با خلق بهترین لحظات زندگی، فقط یک تماس با ماست، منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

برای هماهنگی و رزرو رستوران vip برای میهمانی های خود با شماره  09130261900 تماس بگیرید.

آدرس:  اصفهان، سیتی سنتر، طبقه همکف، ورودی 8

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها