|
کدخبر: 333224

شنبه ۳ شهریور تعطیل می شود؟ | ماجرای تعطیلی یک هفته ای تهران مشخص شد

هفته آینده روز یکشنبه ۴ شهریور ماه به واسطه اربعین حسینی تعطیل رسمی است و شنبه بین التعطیل است که خیلی روز شنبه را مرخصی گرفتند و خیلی ها هم احتمال می دهند که دولت این روز را تعطیل اعلام کند. با اربعین حسینی است و بنابراین تعطیل رسمی است. هنوز دولت در این خصوص اعلام نظر نکرده است. از سویی هفته آینده نیز روز دوشنبه ۱۲ شهریور سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تعطیل رسمی است همچنین روز چهارشنبه ۱۴ شهریور نیز شهادت امام رضا (ع) است و در تقویم تعطیل رسمی به شمار می‌رود. در نتیجه احتمال تعطیلی یک هفته ای وجود دارد.

جامعه  شنبه ۳ شهریور تعطیل می شود؟ | ماجرای تعطیلی یک هفته ای تهران مشخص شد

هفته آینده روز یکشنبه ۴ شهریور ماه با روز اربعین حسینی همزمان خواهد بود و به عنوان تعطیل رسمی شناخته می‌شود. با توجه به اینکه روز شنبه ۳ شهریور بین دو روز تعطیل قرار دارد، ممکن است تعطیل شود. آیا روز شنبه ۳ شهریور تعطیل است؟ تا کنون هیچ خبر رسمی در مورد تعطیلی روز شنبه ۳ شهریور ماه منتشر نشده است. با این حال، برخی منابع اینترنتی اظهار داشته‌اند که به دلیل گرمای هوا و بین التعطیلین بودن این روز، ممکن است تصمیم به تعطیلی آن گرفته شود.

تقویم-شهریور

با نزدیک شدن به پایان ماه صفر، احتمال وجود ۵ روز تعطیلی متوالی را داریم. روز دوشنبه ۱۲ شهریور، سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تعطیل رسمی است. همچنین، روز چهارشنبه ۱۴ شهریور نیز به خاطر شهادت امام رضا (ع) تعطیل رسمی به شمار می‌رود. با توجه به تعطیل بودن روز‌های پنجشنبه، اگر روز سه شنبه ۱۳ شهریور نیز تعطیل شود، ادارات برای ۵ روز متوالی تعطیل خواهند بود. البته، تا کنون دولت تعطیلی روز ۱۳ شهریور را اعلام نکرده است.

 

منبع: فرارو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها