|

تردد موتورسیکلت ممنوع شد !

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران وضعیت ترافیک بزرگراه‌ها و معابر این شهر را توضیح داد و اعلام کرد که تردد موتورسیکلت در شرایط بارانی ممنوع است.

جامعه تردد موتورسیکلت ممنوع شد !

سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، در مورد وضعیت ترافیک امروز تهران اظهار داشت: با نظارتی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بر وضعیت تردد خودروها در ساعات اولیه صبح روز شنبه ۷ مهر ماه ۱۴۰۳ انجام شد، مشاهده کردیم که ترددها آغاز شده و ترافیک صبحگاهی در بیشتر نقاط پایتخت شروع شده است.

سرهنگ شریفی گفت: بار ترافیک در بزرگراههای همت، جناح، صدر، یادگار، شیخ فضل الله، اشرفی اصفهانی، شهید سلیمانی، حکیم، بابایی، یادگار امام (ره) پل سید خندان، چمران، امام علی (ع)، صیاد، زین الدین، آبشناسان، تهران – کرج، آزادگان و شروع شده و در حال افزایش است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه تردد موتور سیکلت در هوای بارانی ممنوع است، افزود: در محدوده بزرگراه‌های نواب قبل از پل نهم دی، انتهای تونل توحید به شمال و خیابان آزادی نیز شاهد ترافیک و آغاز تردد ها در این مقاطع هستیم.

سرهنگ شریفی از رانندگان خواست به دلیل لغزنده بودن معابر شهر تهران به دلیل بارندگی با سرعت مطمئنه برانند تا اگر خودرویی در مقابل آنان متوقف شد بتوانند به موقع وسیله نقلیه خود را متوقف و از برخورد جلوگیری کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ همچنین به راکبین موتور سیکلت توصیه کرد به هیچ عنوان حین بارندگی و لغزنده بودن معابر در سطح شهر تردد نداشته و همواره قبل از سوار شدن بر این وسیله نقلیه از کلاه کاسکت استفاده کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

بارش‌های پاییزی در بسیاری از نقاط کشور از روز شنبه، 7 مهر شروع و امروز شاهد بارش اولین برف پاییزی هم بودیم. با این حال، سازمان هواشناسی پیش‌بینی‌ کرده است که فردا موج جدید بارش‌ها وارد کشور خواهدشد.

روز شنبه در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی و برخی نقاط اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، ارتفاعات کرمان، شمال شرق آذربایجان شرقی و شرق کردستان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.در ارتفاعات مرکزی البرز بارش به شکل برف است.

باران

همچنین هواشناسی برای امروز در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، مرکز و جنوب اردبیل، شمال استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان هشدار نارنجی صادر کرده است.

وضعیت هوای یکشنبه هم به شکل امروز و بارانی است. روز یکشنبه، 8 مهر در خراسان رضوی و جنوبی، استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، مرکزی و جنوب کرمان بارندگی رخ خواهد داد. این بارش‌ها تا اواسط هفته ادامه خواهد داشت.

منبع: برنا
کدخبر: 336036

ارسال نظر

 

آخرین اخبار