|
کدخبر: 335198

باند سارقان خشن شمال شهر تهران به دام افتادند | زعفرانیه امن شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران از بازداشت باند سارقان زورگیر در منطقه زعفرانیه خبر داد و اعلام کرد که این سارقان دارای سابقه‌های متعدد در زمینه سرقت هستند.

حوادث باند سارقان خشن شمال شهر تهران به دام افتادند | زعفرانیه امن شد

سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، در توضیح این خبر گفت: در پی گشت‌زنی‌های هدفمند برای شناسایی و دستگیری مجرمان، مأموران گشت کلانتری ۱۲۲ دربند در منطقه "زعفرانیه" سه مرد مشکوک را حین پرسه‌ زنی مشاهده کردند. این افراد با دیدن مأموران اقدام به فرار کردند، اما با هوشیاری و آمادگی پلیس به سرعت دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: در بازرسی از این باند سه نفره، سه قبضه سلاح سرد و کشف شد و در بازرسی خودرو آن ها که دارای ال ای دی پلیسی بود تعداد ۵ عدد تلفن همراه مسروقه، یک عدد افشانه اشک آور، دو عدد شوکر و یک قبضه سلاح گرم گردید و تعدادی فشنگ آن کشف و ضبط گردید و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

دستگیری-سارقان

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: متهمان ۲۲ تا ۳۰ ساله از افراد سابقه دار بوده و دارای سوابق متعدد سرقت می باشند. هر سه نفر به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری از شهروندان اعتراف نمودند و اظهار داشتند که دلیل حضور آن ها در محل زورگیری و سرقت از شهروندان بوده است.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان، به مقام قضائی معرفی شدند.

همچنین سرهنگ علی قاسم پور به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو که منتظر فرصت به جهت سرقت اموال ارزشمند شهروندان می باشند به همین جهت همواره نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک حتما مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها