|

قتل پسر جوان به دست ۲ افغانستانی | جنایت افغان ها تمامی ندارد + جزییات

در پی وقوع یک درگیری خونین در منطقه مرتضی گرد، تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای کشف جزئیات این جنایت وارد عمل شدند. کارآگاهان با حضور در بیمارستان متوجه شدند که پسر ۱۹ ساله‌ای به دلیل ضربه مرگبار چاقو از ناحیه سینه به شدت مجروح شده است. در ادامه تحقیقات، مأموران برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت، که دو پسر افغان بودند، اقدام کردند.

حوادث قتل پسر جوان به دست ۲ افغانستانی | جنایت افغان ها تمامی ندارد + جزییات

صبح یکشنبه، گزارشی درباره درگیری خونین سه جوان در منطقه مرتضی گرد به پلیس مخابره شد. بلافاصله تیمی از مأموران گشت پلیس برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. در این بررسی مشخص شد که دو جوان افغان با پسری ۱۹ ساله درگیر شده و پس از کتک‌کاری به بیمارستان منتقل شده‌اند.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه مسئولان بیمارستانی در چهاردانگه از مرگ پسر ۱۹ ساله که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود خبر دادند.

بدین ترتیب با توجه به اینکه درگیری خونین در منطقه مرتضی گرد رقم خورده بود تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای افشای راز این جنایت وارد عمل شدند.

اتباع-غیرمجاز

کارآگاهان در با حضور در بیمارستان پی بردند که پسر ۱۹ ساله از ناحیه سینه هدف ضربه مرگبار چاقو قرار گرفته است و در ادامه تحقیقات برای دستگیری عاملان جنایت که ۲ پسر افغان بودند کلید زده شد.

تیم جنایی در گام بعدی اطلاع پیدا کردند که عامل اصلی این جنایت که اهل کشور افغانستان است نیز در بیمارستان تحت درمان قرار دارد که صبح روز گذشته این متهم که از مرگ پسر جوان بی خبر بود در بیمارستان دستگیر و همدستش نیز در منطقه مرتضی گرد قبل از فرار زمینگیر شد.

عامل جنایت در تحقیقات پلیسی ادعا کرد همراه دوستم در منطقه مرتضی گرد بودیم که با پسر جوان درگیر شدیم ولی قصد نداشتم او را به قتل برسانم و فکر می کردم پسر جوان نیز مثل من زخمی شده تا اینکه دستگیر شدم .

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

منبع: رکنا
کدخبر: 335543

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    آخرین اخبار

    سایر رسانه ها