|

ماجرای آدم ربایی هولناک در تهران | مردی که برادرش را طعمه مرگ کرد! +جزئیات

مردی جوان به بهانه سرمایه‌گذاری در دلار و طلا از افراد مختلف کلاهبرداری کرد و سپس از کشور فرار کرد. اما این فرار برای برادرش مشکلاتی به وجود آورد و طلبکاران برای دریافت پول خود، نقشه‌ای برای آدم‌ربایی طراحی کردند.

حوادث ماجرای آدم ربایی هولناک در تهران | مردی که برادرش را طعمه مرگ کرد! +جزئیات

چند روز قبل مردی جوان از خانه اش در غرب تهران خارج شد تا به محل کارش برود. او منتظر ماشین بود که دقایقی بعد، یک خودروی پراید با ۴ سرنشین مقابل پای او ترمز کرد. یکی از سرنشینان خودرو به مرد جوان گفت: «نام شما حسن است؟ » مرد جوان سرش را به علامت مثبت تکان داد که ناگهان ۳ نفر از سرشینان خودرو پیاده شدند و به سمت مرد جوان هجوم بردند. آنها با چاقو وی را مورد ضرب و جرح قرار دادند و با تهدید، او را سوار ماشین خود کردند و راه افتادند.

تماس با پدر

آدم ربایان، دست و پای گروگان خود را با طناب بستند و از او خواستند تا ۴۵۰ میلیون تومان پولی که از حسین برادر وی طلب داشتند بپردازند. شرط آزادی، ‌این بود که مبلغ مورد نظر به حساب آدم ربایان واریز شود. اما مرد گروگان مدعی بود که چنین مبلغی در حسابش ندارد. سپس آدم ربایان شرط دوم برای آزادی را مطرح کردند و گفتند باید برادرش حسین را تحویل آنها بدهد. اما برادر گروگان، مدتی قبل از کشور خارج شده و به کانادا گریخته بود. آدم ربایان وقتی دیدند به نتیجه نمی رسند به سراغ نقشه بعدی رفتند و با پدر گروگان تماس گرفتند. آنها از پدر درخواست کردند که سفته یک و نیم میلیارد تومانی تهیه کند در غیراینصورت با ضربات چاقو جان پسرش حسن را گرفته و جسدش را در بیاباهای اطراف تهران رها می کنند. پدر وقتی دید، گروگانگیران طلبکار، ‌نقشه مرگباری در سر دارند، ‌برای نجات پسرش، سفته را تهیه کرده و در محلی که آدم ربایان گفته بودند، ‌ قرار داد؛ کنار سطل زباله ای واقع در یکی از بوستان های تهران.

۱۰ ساعت بعد

آدم ربایان وقتی به خواسته خود رسیدند و سفته را گرفتند، ‌ گروگان خود را بعد از گذشت ۱۰ ساعت، با دست و پای بسته در جنوب تهران رها کردند. او به محض آزادی، ‌راهی اداره پلیس شد تا ماجرای این گروگان گیری ۱۰ ساعته و اخاذی را گزارش کند. او توضیح داد: برادرم حسین با همه ما فرق داشت. او دچار ورشکستگی شد و از آن پس تصمیم به کلاهبرداری گرفت. تا جاییکه می دانم به بهانه سرمایه گذاری دلار از افراد مختلف پول گرفت اما دیگر بدهی اش را پرداخت نکرد. بعد از چند وقت هم شنیدم که از ایران گریخته و به کشور کانادا رفته است. اما فرار او برای من که برادرش هستم و بیگناهم، دردسرساز شد. نه تنها من، ‌بلکه پدرم را نیز به دردسر انداخت. آدم ربایان ۱۰ ساعت مرا گروگان گرفته و با ضربات چاقو به صورت سطحی زخمی ام کردند تا به خواسته خود برسند که رسیدند و از پدرم سفته یک میلیارد و نیمی گرفتند.

با این شکایت، پرونده ای تشکیل شده و تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران، ‌زیر نظر بازپرس دادسرای جنایی ادامه دارد تا آدم ربایان شناسایی و دستگیر شوند.

منبع: همشهری آنلاین
کدخبر: 337557

ارسال نظر

 

آخرین اخبار