|
کدخبر: 159738

پیاده‌سازی سیستم مدیریت ایمنی در فرودگاه‌های بین‌المللی

سیستم مدیریت ایمنی تا پایان سال ۱۴۰۱ مطابق برنامه زمان‌بندی به طور کامل در فرودگاه‌های بین‌المللی و حوزه ناوبری هوایی پیاده‌سازی می‌شود.

راه و مسکن پیاده‌سازی سیستم مدیریت ایمنی در فرودگاه‌های بین‌المللی

نوزدهمین جلسه شورای‌عالی ایمنی شرکت با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و اعضای شورای‌عالی ایمنی برگزار شد.

در ابتدای این نشست برخی از مسائل ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ممیزی‌های صورت گرفته از فرودگاه‌های بین‌المللی مطرح و در خصوص آنها تبادل نظر شد.

در این نشست همچنین برنامه زمان بودی پیاده‌سازی سیستم مدیریت ایمنی در فرودگاه‌های بین‌المللی و حوزه ناوبری هوایی مطرح و مقرر شد؛ تا پایان سال ۱۴۰۱ این سیستم به طور کامل با این برنامه پیاده‌سازی شود.

پیشرفت و اقدامات صورت گرفته در فاز اول سامانه سما از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح و مورد استقبال اعضای شورا واقع شد و همچنین توسعه ماژول‌های این سامانه در فاز دوم مورد تصویب قرار گرفت.

در نوزدهمین جلسه شورای‌عالی ایمنی شرکت فرودگاه‌ها، گزارش ایمنی از رویدادهای برخورد پرنده با هواپیما در سال ۹۸ و نیمه اول سال ۹۹ در فرودگاه‌های کشور ارائه شد.

در پایان این نشست در خصوص بهره‌گیری از متد TRB در ارزیابی کمی ریسک مخاطرات حریم باند ۲۹ راست فرودگاه مهرآباد و همکاری مشترک با دانشگاه صنعتی شریف تشریح و در این خصوص تصمیم‌گیری شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها