|
کدخبر: 229428

قیمت خانه های لوکس در مشهد + جدول

قیمت هر مترمربع از پنت‌ هاوس‌ های مشهد تقریبا بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان است که البته این عدد مربوط به ساختمان‌های نوساز است و ساختمان‌هایی که قدمت بیشتری دارد با رقم کمتر معامله می‌شود.

قیمت هر مترمربع از پنت‌هاوس‌های مشهد تقریبا بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان است اما این رقم مربوط به واحدهای نوساز است و واحدهایی که قدمت بیشتری دارد با نرخ کمتری عرضه می‌شود. البته مشاوران املاک مشهد می‌گویند که ساخت پنت‌هاوس در مشهد پدیده نسبتا جدیدی است که در سال‌های اخیر رایج شده و به همین دلیل پنت‌هاوس هایی با قدمت بالا در این شهر وجود ندارد.

پنت‌هاوس‌ها خانه‌های بزرگ متراژ با امکانات لوکس هستند و معمولا امکاناتی مانند نگهبان، روف گاردن یا باغچه‌های پشت‌بامی، استخر و جکوزی و ... دارد. بیشتر پنت‌هاوس‌های مشهد در وکیل‌آباد و کوه سنگی ساخته شده‌ است. مشاوران املاک مشهد می‌گویند بازار خانه‌های بزرگ در این شهر رکود سنگین‌تری دارد. زیرا مشتریان این بازار محدود هستند و گاهی خانه‌های لوکس آگهی شده در شمال شهر مدت طولانی به فروش نمی‌رسد.

در ادامه قیمت تعدادی از پنت‌هاوس‌های مشهد را با استناد به آخرین گزینه‌های آگهی شده در آژانس‌های املاک این شهر را می‌بینید:

 

قیمت-مسکن-مشهد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها