|
کدخبر: 233226

خرید ملک در استانبول

 خرید ملک در استانبول و مزایای آن

خرید ملک در استانبول که دارای آب و هوایی مدیترانه ای، با جاذبه های گردشگری و تفریحی است، یکی از قدم های بزرگ و سنجیده در زندگی شما خواهد بود. هنگام خرید ملک، قطعا جاذبه‌ها و امکانات آن شهر نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. اگر شما هم قصد دارید تا در کشور ترکیه ملکی خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما قبل از خرید یک بار به این کشور سفر کنید؛ خصوصا اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید.

هزینه سفر به استانبول به عوامل زیادی بستگی دارد، یکی از آن عوامل فصلی است که شما برای سفر خود انتخاب می کنید. همچنین شما می توانید به صورت زمینی و هوایی به این شهر سفر کنید که یکی از عوامل موثر دیگر، در هزینه های سفر شماست. در این مقاله قرار است واحد پول ترکیه و هزینه های سفر به استانبول را موردبررسی قرار دهیم و اطلاعات لازم در این زمینه را به شما منتقل کنیم.

آشنایی با واحد پول ترکیه و هزینه سفر به استانبول

پول-ترکیه

برای خرید ملک در ترکیه و شهر زیبای استانبول شما نیاز به لیر دارید. واحد پول ترکیه لیر می باشد و به منظور تهیه آن می توانید به صرافی های موجود در شهرتان مراجعه کنید و ریال را به لیر تبدیل نمایید.

روش دیگر تهیه لیر ترکیه، خرید دلار در شهر خود است. شما دلار را خریداری می کنید و در مسیر سفر آن را به لیر تبدیل می کنید؛ ناگفته نماند که داشتن هر دو واحد پول لیر و دلار برای شما مشکلی ایجاد نمی کند و گاها دیده شده در مواقعی نیاز به هر دو واحد می‌باشد.

از سوی دیگر هزینه سفر به استانبول همانطور که بالاتر اشاره کردیم، بسیار متغیر و متفاوت است. در ابتدا ما اشاره به هزینه های پیش از سفر می کنیم. اگر تا به حال به خارج از کشور سفر نداشته اید، می بایست برای خود و افرادی که قرار است همراه شما به استانبول سفر کنند، پاسپورت تهیه کنید. هزینه صدور پاسپورت کاملاً متغیر است و نمی توان برای آن یک قیمت مشخص تعیین کرد و باید در همان زمان برآورد هزینه کنید.

هزینه بعدی که شما پیش رو دارید، هزینه عوارض خروج از کشور است که به تازگی بسیار زیاد شده و روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل نمی توان برای این مورد هزینه ای مشخص به شما اعلام کنیم.

شما برای خرید ملک در استانبول نیاز است در آن شهر حضورداشته باشید و حضوراً آن ملک را خریداری کنید، به همین دلیل، به منظور اینکه در هزینه های خود صرفه جویی کنید بهتر است از قبل، تصاویر ملک خود را دیده باشید و با اولین سفر، اقدام به خرید آن ملک در استانبول نمایید.

حال نوبت به بررسی هزینه سفر به استانبول با وسایل نقلیه است. هزینه سفر به استانبول با هواپیما ممکن است از حدود ۴ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان متغیر باشد. اما یکی از رایج ترین اقداماتی که مسافران و مهاجران انجام می دهند، خرید بلیت چارتری است که هزینه کمتری دارد و موجب می شود در هزینه هایتان در همین ابتدای سفر صرفه جویی کنید.

علاوه بر راه های هوایی، راه زمینی هم برای سفر به ترکیه وجود دارد. روش زمینی، استفاده از اتوبوس های مخصوص سفر تهران به استانبول است که قیمت بلیت آنها از حدود ۱ میلیون تومان شروع می شود. اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید، این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است این کار خسته کننده باشد؛ زیرا مسیری بسیار طولانی را پیشه رو دارید.

بسیاری از مردم ایده استفاده از ماشین شخصی خود برای سفر به استانبول را در ذهن دارند که ما به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم این کار را انجام دهید؛ زیرا سفر با وسیله نقلیه شخصی خود، هزینه های خاص و زیادی از جمله عوارضی ها، بنزین، استهلاک ماشین و دیگر هزینه های جاری را دارد.

اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین راه رسیدن به ترکیه و اقدام به خرید ملک در استانبول یا سایر شهر های این کشور هستید، ما به عنوان راهنمای شما، سفر با اتوبوس را پیشنهاد می کنیم.

آب و هوای عالی در استانبول

استانبول

استانبول شهری رویایی است؛ زیرا در اکثر فصول سال آب و هوای بارانی و مه آلود دارد که فضای جذابی برای ساکنان ایجاد می‌کند. در فصل زمستان، به ندرت دمای هوا این شهر به منفی ۵ درجه می رسد و در فصل تابستان نیز، آب و هوای معتدلی در اکثر روزهای سال وجود دارد.

بدون شک، آب و هوای یک شهر در انتخاب آن برای زندگی بسیار اهمیت دارد. یکی از دلایل مهاجرانی که اقدام به خرید ملک در استانبول می‌کنند، همین آب و هوای فوق‌العاده این شهر است. قطعا مواردی مانند امکانات رفاهی خوب، رشد اقصادی، طبیعت بکر و... نیز در این انتخاب تاثیرگذارند.

برای اینکه بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما از تیم آسیا ملک مشاوره بگیرید. آسیا ملک در زمینه خرید ملک در استانبول و به طور کلی مهاجرت و سرمایه گذاری در ترکیه از کارشناسان و تیم حرفه‌ای برخوردار است که می‌توانند شما را در جهت هرچه سریع‌تر رسیدن به اهداف‌تان راهنمایی کنند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها