|
کدخبر: 295925

انواع مدل تیشرت زنانه که مناسب روزهای گرم تابستان است

یکی از دغدغه های افراد بخصوص خانم ها در روزهای گرم تابستان نوع پوشش است. بهترین لباس برای روزهای گرم استفاده از انواع تیشرت از جمله تی شرت نخ و پنبه زنانه، تی شرت لانگ، تی شرت کراپ، تی شرت های آدیداس، تی شرت های H&M و... می باشد.

سبک زندگی انواع مدل تیشرت زنانه که مناسب روزهای گرم تابستان است

با نزدیک شدن هوای گرم و فصل تابستان یکی از دغدغه های افراد مخصوصا خانم ها لباس پوشیدن در فصل تابستان است. زیرا گرمای هوا و عرق کردن سبب کلافگی و اذیت شدن افراد می شود از این رو پوشیدن لباس و تی شرت نخ و پنبه زنانه مناسب فصل می تواند این شرایط را قابل تحمل تر کند. در این بخش می خواهیم درباره تی شرت ها و انواع لباس هایی که می توان در این فصل پوشید صحبت کنیم. این که انواع تی شرت ها کدام اند و چه جنس تی شرتی را برای این فصل بخریم؟ چه سبک لباس هایی می توانیم در این فصل بپوشیم؟

انواع تی شرت های زنانه مناسب تابستان

همان طور که می دانید تی شرت های زنانه انواع مختلفی دارند. تنوع در جنس و مدل و طراحی تی شرت های زنانه طوری است که می توان با خیال راحت چندین نوع از آن ها را در رنگ بندی های مختلف برای فصل تابستان انتخاب کرد در ادامه با انواع تی شرت های زنانه آشنا می شویم:

1- تیشرت نخ  و پنبه زنانه

در فصل گرما جنس لباسی که می پوشید بسیار حائز اهمیت است. بنابراین بهترین انتخاب برای هوای گرم خرید تیشرت زنانه نخی هستند. از طرفی تی شرت ها را می توان با خیال راحت با انواع شلوار، شلوارک و یا حتی دامن ست کنید و استایل تابستانی خنکی را برای خود بسازید. پادمیرا یکی از مجموعه های بزرگی است که انواع تیشرت های نخ پنبه با طرح های چاپی متنوع دارد. از این رو می توانید انتخاب مناسب و ایده آلی داشته باشید.    

2- تی شرت لانگ

سبک دیگری از تی شرت ها هستند که در چند سال اخیر محبوبیت خاصی بین نوجوان ها پیدا کرده است. استایل تیشرت لانگ توی تن لش می باشد. طراحی آزاد و گشاد این سبک از تی شرت ها از آن ها یک گزینه ایده آل برای استایل های تابستانی ایجاد کرده است. تی شرت لانگ را می توانید به صورت تک رنگ خالص و یا با طرح های چاپی و دوختی و متنوع در فروشگاه اینترنتی پادمیرا انتخاب کنید. برخی از این تی شرت ها را با چسباندن نگین تزیین کرده اند. اغلب لانگ تی شرت ها تک سایز می باشند.

تیشرت۱

3- تی شرت کراپ

کراپ ها سبک مختلفی دارند برخی از مدل های آن ها تنگ و چسبان که بیشتر برای ورزش مورد استفاده قرار می گیرند. برخی سبک های دیگر هستند که مدل های آزادتری دارند. کراپ ها تی شرت هایی هستند که از لحاظ قدی کوتاه ترند اما قد آستین شان متفاوت است. یکی از دلایل محبوبیت کراپ ها رنگ بندی جذاب آن هاست. تنوع زیاد در رنگ بندی کراپ ها (ساده، تک رنگ، طرح دار) آن ها را بسیار متمایز و محبوب کرده است.

4- تی شرت های H&M

سبک دیگری از تی شرت ها هستند که مناسب مهمانی ها و دورهمی دوستانه و استفاده روزمره است. زیرا تی شرت های اچ اند ام طرح دار هستند و اغلب طرح های آن روی کل پارچه پراکنده اند. در طراحی تی شرت های اچ اند ام از شکل های فانتزی و کارتونی استفاده می شود. جنس بسیار سبک و نرمی دارند که برای این فصل گزینه بسیار ایده آلی هستند.

5- تی شرت آدیداس

تی شرت آدیداس هم از پرکاربرد ترین سبک هایی است که می توانید از آن ها هنگام ورزش، زیر پیراهن جلو باز و یا بصورت روزمره بهره ببرید. سبکی و راحتی که دارند سبب می شود تا با خیال راحت از آن ها در استایل های تابستانه خود استفاده کنید. تی شرت های آدیداس رنگ بندی های متنوعی دارند که معمولا رنگ های شادتر آن ها کاربردی ترند.

6- تی شرت طوسی

به جرات می توان گفت تی شرت طوسی بسیار خنک و سبک که به تنهایی هم می توانید از این تی شرت ها برای روزهای گرم تابستان بهره ببرید. جنس این تی شرت های طوسی از نخ و پنبه است یقه این تی شرت ها گرد و ایستاده است و از طرفی بخاطر رنگی که دارد بسیار پرکاربرد است. این مدل از تی شرت های طوسی تک سایز و تک رنگ هستند.

7- تی شرت های طرح دار

این مدل از تی شرت ها مانند تی شرت های اچ اند ام طرح های سرتاسری دارند اما بر خلاف تی شرت های اچ اند ام از طرح های فانتزی و کارتونی استفاده نمی شود معمولا طرح های مینیمال و هاوایی و پلنگی را به کار می برند از طرفی رنگ بندی روشن آن ها کاربرد بیشتری دارند. جنس این تی شرت ها هم از نخ و پنبه است تا در این فصل پوست بدن را اذیت نکند و از طرفی دمای بدن را متعادل تر نگه دارد. همچنین این تی شرت ها دارای سایز بندی های متفاوتی هستند بنابراین افراد با اندام های متفاوت می توانند از آن ها بهره ببرند.

8- تی شرت های ساده OVS

جنس تی شرت های ساده هم از نخ و پنبه است و همچنین رنگ بندی شاد و متنوعی دارند بنابراین به راحتی می توانید از آن ها در روزهای گرم تابستان بهره ببرید. معمولا تی شرت های ساده جزو اصلی ترین استایل های تابستان هستند.

تیشرت۲

 9- تی شرت برشکا

این تی شرت ها معمولا در دو رنگ مشکی و سفید تولید می شوند. جنس تی شرت های برشکا نخ پنبه است بسیار سبک و آزاد برای استفاده روزمره هستند این تی شرت ها یک تای کوچیک در قسمت سر آستین دارند که تنها از دو طرف درز دوخته شده اند. در اندازه های مختلف دوخته می شوند افراد از سایز XS تا L می توانند از این سبک تی شرت انتخاب کنند.

10- تیشرت کراپ INSIDE

این کراپ ها یقه های گرد نسبتا بازی دارند که معمولا زیر پیراهن و مانتو می توان از آن ها بهره برد. البته کراپ ها که یکی از لباس های تابستان محسوب می شوند معمولا نسبت به تی شرت های معمولی کوتاه ترند، از این رو آن ها را با شلوار های نخی گشاد ست می کنند.

جمع بندی

در این مقاله درباره انواع تی شرت های مناسب و راحت زنانه برای استفاده در هوای گرم تابستان صحبت کردیم. اکثر خانم ها نزدیک فصل تابستان و هوای گرم دغدغه داشتن لباس مناسب برای روزهای گرم را دارند. برخی از پرکاربردترین تی شرت های نخ پنبه که پرطرفدار و کاربردی هستند از جمله: انواع کراپ ها، تی شرت های لانگ که استایل آزاد آن سبب شده طرفدارهای زیادی داشته باشد مخصوصا بین نوجوانان، تی شرت های اچ اند ام، تی شرت های ساده رنگی و یا طرح دار و نقش دار که می توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود از آن ها برای روزهای گرم تابستان بهره ببرید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها