|
کدخبر: 327244

وداع با شکوه / تبریزی ها برای شهید رئیسی سنگ تمام گذاشتند

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد خبر داد. متاسفانه ابراهیم رئیسی و تیم همراه او در این حادثه تلخ به شهادت رسیدند و امروز این پیکر مطهر از شهر تبریز عازم قم و تهران خواهد شد. این شهید و همراهانش با استقبال گرم مردم تبریز روبرو شدند.

سیاست وداع با شکوه / تبریزی ها برای شهید رئیسی سنگ تمام گذاشتند

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان روز یکشنبه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و متاسفانه تمام سرنشینان این بالگرد به شهادت رسیدند.

در این سانحه وحشتناک هوایی، رئیس‌جمهور به همراه وزیر امور خارجه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی به همراه کادر پرواز جان باختند و ایران و جهان در شوک بزرگی فرو رفتند.

پس از درگذشت ناگوار ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و تیم همراه او در سانحه هوایی، مراسم تشییع پیکر او در تبریز برگزار شد.

در حاشیه این مراسم احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: «در انتظار آن فراز درخشانی هستیم که پس از این حادثه برای ما رقم خورد. ملت ما نشان دادند از هر حادثه تلخی برای رشد و نمو این نظام مقدس کوتاهی نخواهند کرد و امروز همان روز است.

از دست دادن یک رئیس‌جمهور الهی و مردمی، یک امام جمعه الگو، یک استاندار محبوب و یک وزیر خارجه پرتلاش چیزی نیست که از خاطره برود.

آنچه رئیس‌جمهور ما ساخت الگویی جاویدان در ذهن مردم ایران عزیز ما خواهد بود. فراموش نخواهد شد. این رئیس‌جمهور عزیز ما در این مدت ساختند و ارائه دادند. مهم الگوسازی است.»

در حاشیه مراسم، میثم حسین آبادی (شهردار سبزوار) گفت: یکی از بزرگراه‌های این شهر در حدفاصل «میدان مشاهیر» تا «میدان سربداران» به نام «خادم‌الرضا شهید آیت الله ابراهیم رئیسی» نامگذاری شد.

وی افزود: با اعلام رسمی خبر شهادت آیت الله رئیسی، به پاس ارج نهادن به مقام این شهید والامقام، پیشنهاد شهرداری سبزوار مبنی بر نامگذاری بزرگراهی به نام ایشان در کمیته نامگذاری شهرستان سبزوار مصوب شد.

شهردار سبزوار گفت: حد فاصل میدان مشاهیر تا میدان سربداران به نام «خادم‌الرضا شهید آیت الله ابراهیم رئیسی» نامگذاری شد و تابلو این بزرگراه مزین به نام شهید خدمت، به زودی توسط مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار در این مسیر نصب خواهد شد.

تصاویر هوایی از مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهان را در ویدیوی منتشر شده شاهد باشید:

مراسم تشییع پیکر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و شهدای همراه در تبریز همچنان ادامه دارد و لحظاتی پیش پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی و همراهان به محل تشییع وارد شد.

فرمانده دژبان ارتش نیز از پیکر رئیس‌جمهور شهید، استقبال گرمی را به عمل آوردند:

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها