|

حاشیه های سفر مسعود پزشکیان به نیویورک

مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان رکن اصلی، جهانی و مشورتی این سازمان شناخته می‌شود. تمامی کشورهای عضو در این مجمع شرکت کرده و در زمان معینی از سال با سفر به نیویورک و ایراد سخنرانی، نظرات خود را درباره مسائل جهانی مطرح می‌کنند.

سیاست حاشیه های سفر مسعود پزشکیان به نیویورک

مسعود پزشکیان به منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است. در این سفر، وزیر امور خارجه و چند نفر دیگر نیز رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند. رئیس‌جمهور در نیویورک با رهبران کشورها و مقامات سیاسی جهان دیدار خواهد کرد و ضمن انتقال پیام صلح و دوستی ملت ایران به جهانیان، نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره سیاست‌های منطقه‌ای بیان خواهد کرد.

در ادامه دیدار ها و رایزنی ها در مجمع عمومی؛ رئیس جمهور امروز با رئیس جمهور ترکیه دیدار می کند. 

«رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه که به منظور شرکت در اجلاس سالانه سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، امروز (دوشنبه) با مسعود پزشکیان دیدار خواهد کرد.

روزنامه حریت ترکیه اعلام کرد که اردوغان در مقر سازمان ملل با مقامات کشورهای کویت، ایران، عراق، اوکراین، ارمنستان و آلمان نیز ملاقات خواهد داشت.

حریت، دیدار اردوغان با مسعود پزشکیان را یکی از مهم‌ترین گفت‌وگوهای دیپلماتیک رئیس‌جمهور ترکیه در ایالات متحده توصیف کرده است.

رجب- طیب- اردوغان

این خبر به روز رسانی می شود...

کدخبر: 335416

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها