|

وعده فرمانده ارتش برای تروریست ها | دشمن منتظر پاسخ پشیمان کننده باشد

امیر سرتیپ غلامعلیان با اشاره به انجام اقدامات گسترده برای کنترل و نظارت کامل بر یگان‌های مرزبانی در مناطق مرزی، اظهار داشت: به منظور مدیریت مرزهای جنوب شرق کشور، افرادی که قصد ورود غیرمجاز به کشور را داشتند، توسط یگان‌های عملیاتی قرارگاه جنوب شرق شناسایی و به مرزبانی تحویل داده شدند.

سیاست وعده فرمانده ارتش برای تروریست ها | دشمن  منتظر پاسخ پشیمان کننده باشد

روابط عمومی ارتش اعلام کرد که امیر سرتیپ امیر غلامعلیان، ارشد نظامی ارتش و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نیروی زمینی، اظهار داشت که حوزه مسئولیت این قرارگاه حدود ۸۰۰ کیلومتر از مرزهای جنوب‌شرق کشور را در بر می‌گیرد. وی افزود: اقدامات لازم برای انسداد حدود ۷۰۰ کیلومتر از مرزهای جنوب‌شرق کشور که هم‌مرز با افغانستان است، با قدرت و با استفاده از گروه‌های مهندسی و ظرفیت‌های موجود در حال انجام است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب ‌شرق نیروی زمینی ارتش ادامه داد: از ابتدای استقرار قرارگاه جنوب ‌شرق در منطقه مشرف به مرز کشور افغانستان از سال ۱۴۰۰، اقدامات بسیار خوبی برای کنترل و اشراف کامل یگان‌های مرزبانی در منطقه مرزی انجام شده است و در این مدت نزدیک به ۶۰ هزار نفر از مترددین مرزی که قصد ورود غیرمجاز به کشور را داشتند، توسط یگان‌های عملیاتی قرارگاه جنوب شرق دستگیر و تحویل مرزبانی شدند.

امیر سرتیپ غلامعلیان یادآور شد: انسداد مرزها نقش بسیار مهمی در کاهش ورود مترددین غیرمجاز به منطقه دارد. این کار باید از سال‌های قبل انجام می‌شد و خدا را شاکریم که با همت و اقتدار نیروی زمینی ارتش، در حال انجام است.

وی در ادامه درباره مقابله با تروریست‌ها و اشرار مسلح در منطقه مرزی گفت: در جوار منطقه مسئولیت ما، گروهک‌هایی همچون «جیش‌الظلم» و «انصارالفرقان» حضور دارند؛ اما هوشمندی یگان‌های نیروی زمینی ارتش و استقرار سامانه‌های اطلاعاتی، جنگالی و شنود، موجب شده که تحرکات دشمنان در منطقه شمال‌شرق و جنوب‌ شرق را به صورت کامل زیر نظر داشته باشیم و این مرزها را برای ورود اشرار ناامن کرده ایم.

منبع: ایلنا
کدخبر: 335606

ارسال نظر