|

پیش بینی محسن رضایی از حمله اسرائیل به ایران | ماشین جنگی نتانیاهو سرعت می گیرد؟

محسن رضایی از کشورهای ایران، عراق و سوریه خواست تا هر چه سریع‌تر در خصوص وضعیت لبنان تصمیم‌گیری کنند و همچنین خواستار توقف جنگ در غزه شد.

سیاست پیش بینی محسن رضایی از حمله اسرائیل به ایران | ماشین جنگی نتانیاهو سرعت می گیرد؟

سرلشکر محسن رضایی در واکنش به حملات شب گذشته اسرائیل به جنوب لبنان، به دولت‌های محور مقاومت توصیه کرد که برای متوقف کردن ماشین جنگی باند تبهکار نتانیاهو، به سرعت اقدام کنند.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: باند جنایتکار و نژادپرست نتانیاهو با محکومیت متوقف نخواهد شد و پس از لبنان، به دمشق و سپس به بغداد و اگر به خونریزی خود ادامه دهند، ممکن است حتی به ایران نیز حمله کنند.

رضایی بر همین اساس به دولت‌های سوریه، عراق و ایران تأکید کرد که هرچه‌زودتر در این خصوص تصمیم بگیرند. هواپیما‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به‌صورت پیاپی بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد هدف این حملات، مرکز فرماندهی اصلی حزب‌الله بوده است. برخی منابع صهیونیستی اعلام کردند که حمله شامگاه جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام شده است. این منابع تأکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا
کدخبر: 335913

ارسال نظر

 

آخرین اخبار