|

جلسه فوق العاده مجلس در مورد تحولات منطقه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری یک جلسه فوق‌العاده این کمیسیون خبر داد. این جلسه که امروز با حضور تعدادی از اعضای کمیسیون و با تمرکز بر بررسی حوادث اخیر منطقه، از جمله جنایت‌های رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت، برگزار شد.

سیاست جلسه فوق العاده مجلس  در مورد تحولات منطقه

جلسه‌ای فوق‌العاده از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منظور بررسی حوادث لبنان برگزار گردید. ابراهیم رضایی، سخنگوی این کمیسیون، از برگزاری این جلسه خبر داد. این نشست با حضور تعدادی از اعضای کمیسیون و با تمرکز بر بررسی حوادث اخیر در منطقه، از جمله جنایات رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت، امروز برگزار شد.

وی افزود: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن محکوم کردن شدید جنایات اخیر صهیونیست‌ها در لبنان و تسلیت به خانواده‌های شهدای بیگناه، تأکید کردند که این حملات وحشیانه که با پشتیبانی و حمایت آمریکایی‌ها و سلاح‌های آمریکایی انجام شده، بدون پاسخ نخواهد ماند. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همچنین اعضای کمیسیون ابراز تأسف کردند از سکوت سازمان‌های بین‌المللی و دول مدعی حقوق بشر و خواستار پاسخ قاطع، عملی و عبرت‌آموز به رژیم صهیونیستی شدند. آن‌ها تأکید کردند که این جنایت‌ها و نسل‌کشی‌ها نمی‌تواند جلوی نابودی رژیم صهیونیستی را بگیرد و خون شهدا زمینه‌ساز آزادی قدس خواهد شد. 

رضایی افزود: صهیونیست‌ها امروز آخرین روزهای حیات خود را در سرزمین‌های اشغالی می‌گذرانند و تمامی این حوادث منطقه آغازگر پایان رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی خواهد بود. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی همچنین اعلام کرد که در هفته جاری جلساتی دیگر در ارتباط با مسائل منطقه، لبنان و فلسطین برگزار خواهد کرد.

منبع: تسنیم
کدخبر: 335957

ارسال نظر

 

آخرین اخبار