|

ایران در شهادت سیدحسن نصرالله نقش داشته ؟ | ماجرای ویدئویی جنجالی که توسط مشاور مریم رجوی پخش شد

محمد علی الحسینی ،که روزگاری عضو حزب الله بوده ، قبل از شهادت سیدحسن نصرالله از او درخواست کرده بود که وصیت‌نامه‌اش را بنویسد.

سیاست ایران در شهادت سیدحسن نصرالله نقش داشته ؟ | ماجرای ویدئویی جنجالی که توسط مشاور مریم رجوی پخش شد

به نقل از همشهری آنلاین،  پس از شهادت سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی، برخی از کاربران ضد ایرانی شبکه های اجتماعی با انتشار ویدئویی سوال برانگیز از محمد علی الحسینی عضو سابق حزب الله لبنان تلاش کردند تا با سوءاستفاده از فضای پس از واقعه، موج رسانه ای علیه ایران به راه بیندازند.

سید محمد علی موسوی تحلیلگر با انتشار تصویری در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی در توضیح این تصویر نوشته است: «این روزها رسانه‌های سعودی صحبت‌های محمد علی الحسینی که روزگاری عضو حزب الله بوده و در سال ۲۰۱۱ توسط دستگاه های امنیتی لبنان و اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت شد. کسی که مشاور مریم رجوی بوده و حالا خود را دشمن مقاومت و ایران می‌داند را باز نشر می‌کنند.»‌

محمد علی الحسینی چند روز پیش از شهادت سید حسن نصرالله با انتشار ویدئویی با ادعای اینکه ایران سید حسن نصرالله را فروخته است از او خواسته بود تا وصیت نامه خود را بنویسد!

برخی کاربران با اشاره به زمان بحث برانگیز این اظهارات و بازنشر این ویدئو پس از شهادت سید حسن نصرالله، گمانه زنی کرده اند که بازنشر این ویدئو دو روز پس از شهادت رهبر حزب الله یا از توطئه ای حکایت دارد که هدفش ایجاد شکاف میان ایران و حزب الله است، یا نشان می دهد که محمد علی الحسینی از طرح رژیم صهیونیستی برای ترور سید حسن اطلاع داشته است. گمانه زنی دوم زمانی تقویت می شود که دریابیم این فرد در سال ۲۰۱۱ توسط ارتش لبنان به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت شده است.

5069851

الحسینی در جوانی به عضویت حزب الله درآمد اما خیلی زود با خروج از این سازمان، گروه المقاومة الاسلامیه عربی را تاسیس کرد، سازمانی که نه تنها با خط حزب الله همسو نبود بلکه عمدتا با تکیه بر مبانی پان عربیسم شدیدا از حزب الله انتقاد می کرد.

رجوی

منبع: همشهری آنلاین
کدخبر: 336177

ارسال نظر

 

آخرین اخبار