|

پزشکیان اسرائیل را تهدید کرد | پاسخ محکم‌تری می‌دهیم

رئیس‌جمهور با اشاره به برخی فعالیت‌های رژیم صهیونیستی علیه کشورمان در خصوص عملیات وعده صادق ۲ اظهار داشت: ما ناچار به واکنش شدیم و در صورت ادامه این اقدامات، پاسخ قوی‌تری خواهیم داد.

سیاست پزشکیان اسرائیل را تهدید کرد | پاسخ محکم‌تری می‌دهیم

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در نشست خبری بعد از دیدار با «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر، طی سخنانی بیان کرد: ما به‌دنبال توسعه روابط‌مان با قطر هستیم و امکان تعمیق روابط وجود دارد و می‌تواند محقق شود.

وی افزود: همکاری دو کشور در تمامی زمینه‌های فرهنگی،‌ دانشگاهی، گردشگری، سرمایه‌گذاری و غیره قابل تحقق است و ما این آمادگی را داریم.

رئیس‌جمهور گفت: امنیت منطقه، امنیت همه‌ی مسلمانان است؛ ما دنبال جنگ نیستیم و بنده از ابتدای کارم تلاش کرده‌ام بگویم که ما به‌دنبال صلح و آرامش هستیم؛ هیچ کشوری با جنگ به توسعه نمی‌رسد.

پزشکیان تصریح کرد: اسرائیل ما را وادار به عکس‌العمل می‌کند؛ این رژیم مهمان ما را در روز تحلیف من در تهران ترور کرد. به ما گفتند صبر کنید و می‌خواهیم در جنگ غزه صلح برقرار کنیم و اگر برخورد کنید صلح صورت نمی‌گیرد، ما به‌خاطر صلح صبر کردیم ولی این نامردها به‌جای اینکه دست از کشتار بردارند، جری‌تر شدند و در غزه و لبنان جنایتی کردند که هیچ جانی‌ای دست به آن نمی‌زند. ما هم مجبور به پاسخ شدیم و اگر طور دیگری عمل کنند، پاسخ محکم‌تری می‌دهیم.

وی اظهار داشت: اهداف پلید رژیم صهیونیستی ایجاد ناامنی و گسترش بحران در منطقه است، ما نیز باید از بحران جلوگیری کرده و از اروپا و آمریکا می‌خواهیم به رژیمی که در منطقه کاشتند، بگویند که دست از کشتار بردارد و منطقه را ناامن نکند. این ناامنی به نفع منطقه، اروپا و آمریکا نیست.

رئیس‌جمهور کشورمان در پایان ابراز امیدواری کرد اخوت و برادری دو ملت افزایش یابد.

 

منبع: مشرق نیوز
کدخبر: 336640

ارسال نظر

 

آخرین اخبار