|

در پی حمله موشکی ایران ، پول اسرائیلی‌ها ۱.۶ درصد بی ارزش شد !

از دیروز تا کنون، ارزش «شکل» به عنوان واحد پول رژیم صهیونیستی ۱.۵۷ درصد کاهش یافته است.

سیاست در پی حمله موشکی ایران ، پول اسرائیلی‌ها ۱.۶ درصد بی ارزش شد !

در عملیات وعده صادق 2 که از سوی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به‌صورت موفق انجام گرفت، علاوه‌بر استفاده از موشک هایپرسونیک فتاح برای اولین‌بار، هم‌چنین موشک‌های «قدر» و «عماد» نیز شلیک شده‌است.

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ی شماره‌ی 2 درباره این عملیات تصریح کرد علیرغم اینکه این منطقه با پیشرفترین و پرحجم ترین سامانه های پدافندی محافظت می‌شد 90درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است .

 آمار تارنمای ریولوت نشان‌می دهد که از شب گذشته تا کنون ارزش «شکل»، پول رژیم صهیونیستی، در برابر دلار ۱.۵۷ درصد کاهش یافته است.

نمودار

در حالی افت شکل در برابر دلار هم اکنون به ۱.۵۷ درصد رسیده که تا همین چند ساعت پیش ۱.۵۳ درصد بود و به نظر می‌رسد روند کاهشی آن ادامه دار باشد.

اصلی ترین دلیل افت ارزش شکل در برابر دلار، شوک وارد شده به اقتصاد رژیم صهیونیستی ناشی از حمله شب گذشته کشورمان به قلب سرزمین‌های اشغالی موسوم به عملیات «وعده صادق ۲» بوده است.

کشورمان در حمایت از محور مقاومت و در تلافی ترور فرماندهان مقاومت از جمله اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله سرزمین‌های اشغالی را با صدها فروند موشک بالستیک پیشرفته هدف قرار داد.

 

منبع: مهر
کدخبر: 336641

ارسال نظر

 

آخرین اخبار