|

پست حسن خجسته درباره خبر فوت همسر رهبر انقلاب + عکس

حسن خجسته در حساب کاربری خود در ایکس (توئیتر سابق) به برخی شایعات درباره وضعیت همسر رهبر انقلاب پاسخ داد و آن‌ها را رد کرد.

سیاست پست حسن خجسته درباره خبر فوت همسر رهبر انقلاب + عکس

خجسته نوشته است: "امروز در نماز جمعه نصر دوستانی که از نسبت من مطلع بودند، بارها درباره حال همشیره با نگرانی جویا می شدند، وقتی از نادرستی شایعات می گفتم، خدا را شکر می‌کردند. خدا را هزاران سپاس از روشن بینی مردم که این شایعه سراسری هم نتوانست مانع برگزاری پرشکوه نماز جمعه نصر شود."

خجسته

شب گذشته برخی کانال‌های تلگرامی شایعه درگذشت خانم خجسته را مطرح کرده بودند که به این وسیله تکذیب شد.

حسن خجسته برادر همسر رهبرانقلاب است.

نماز جمعه تهران این هفته با حضور صدها هزار نفر از نمازگزاران تهران و به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

بیوگرافی حسن خجسته برادر همسر رهبر

حسن خجسته باقرزاده برادر همسر رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای متولد ۱۳۳۱ در مشهد میباشد او استاد دانشگاه بوده که در رشته علوم ارتباطات تدریس میکند.

پدر وی، محمداسماعیل خجسته باقرزاده از کاسبان مشهد بود. خواهرش منصوره در پاییز ۱۳۴۳ در ۱۷ سالگی توسط سید محمدهادی میلانی به عقد رهبر انقلاب درآمد.

«حسن خجسته» که به پدر رادیوی ایران معروف است تولد ۶۴ سالگی خود را با اهالی رادیو گذراند. آنهایی که اهل رادیو هستند، حتی اگر کارمند رادیو نباشند دکتر «حسن خجسته» را می‌شناسند. او که اول آذر ماه وارد ۶۴ سالگی شده، متولد سال ۱۳۳۱ در مشهد مقدس است.

خجسته که پس از ریاست رادیو، تا زمستان سال گذشته معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما بود، در حال حاضر رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات است و البته در دانشگاههای مختلفی در حوزه های جامعه شناسی، ارتباطات و مدیریت رسانه تدریس می کند.

او دیپلم ریاضی دارد و دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را در دانشگاه تهران در رشته‌های جامعه‌شناسی و مردم‌شناسی گذارنده است. همچنین بالاترین مقطع تحصیلی وی دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه عالی دفاع ملی است.

سوابق

او به مدت 10 سال ریاست رادیو را بر عهده داشت. او در سال ۱۳۸۶ به عنوان نایب رئیس اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا- اقیانوسیه (ABU) انتخاب شد. ایشان  از سال ۱۳۸۷ معاونت برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما را برعهده داشت،

سردبیری برنامه‌های صبحگاهی : او سردبیر برنامه‌های معروف «سلام، صبح بخیر» و «سلام تهران» بود که به عنوان تجربه‌ ای ارزشمند از آن یاد می‌کند.

مدیریت شبکه استانی رادیو تهران : در سال ۱۳۷۳ با راه‌ اندازی «رادیو تهران»، مسئولیت مدیریت این شبکه به او سپرده شد.

معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران : در سال ۱۳۷۷ به سمت معاون صدای جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

در دوره مدیریتی حسن خجسته بر رادیو، توسعه کمی و تولید شبکه‌های تخصصی در دستور کار قرار گرفت و شبکه‌هایی همچون رادیو ورزش، رادیو سلامت، رادیو اقتصاد، رادیو معارف و رادیو گفت‌وگو به رادیوهای عمومی اضافه شدند.

حسن خجسته، کاندیدای مجلس دوازدهم گفت: همه رقبا از من بهترند؛ یعنی خداکند به حق زهرا آن کسی که از همه مناسب‌تر است برای مردم به مجلس راه پیدا کند. باید این طور دعا کنیم. همیشه می‌گویم خدایا آن‌چه خیر است را مقدر کن، اگر خیر است من باشم، باشم.

انتخابات ۱۱ اسفند، بعضی از اسم‌ها را دوباره بر سر زبان انداخت، از جمله «حسن خجسته باقرزاده». او که سال ها در سمت های مختلف در صداوسیما فعالیت کرده بود،در انتخابات مجلس دوازدهم با لیست شورای ائتلاف وارد میدان رقابت های انتخاباتی در پایتخت شد اما در لیست افرادی قرار گرفت که باید تکلیف آنها در دور دوم مشخص شود.

 

منبع: تسنیم
کدخبر: 336864

ارسال نظر

 

آخرین اخبار