|
کدخبر: 146134

جذاب ترین فیلم و سریال های علمی تخیلی ۲۰۲۰+ لینک دانلود

در این گزارش بهترین فیلم های سینمایی و سریال های ژانر علمی و تخیلی که در سال ۲۰۲۰ میلادی ساخته و منتشر شده اند را معرفی خواهیم کرد.

سینما و تلویزیون جذاب ترین فیلم و سریال های علمی تخیلی ۲۰۲۰+ لینک دانلود

دنیای خیال عالمی است که هرچه بخواهیم در آن امکان پذیر می شود و دست اندر کاران سینما با امکانات نامحدود انسانها را به این دنیا تخیلی وارد می کنند و ما نیز دوست داریم رویاهایمان را هرچند در پرده خیال ببینیم. فیلم علمی تخیلی یک ژانر فیلم است که در آن از ترکیب توصیفاتی همچون داستان‌های علمی تخیلی، گمانه‌زنی و دانش استفاده شده‌است. به‌طور کلی این فیلم‌ها در مورد پدیده‌های که از دید علم لزوماً پذیرفته نشده‌است ساخته می‌شوند. پدیده‌هایی همچون موجودات فرازمینی، دنیاهای بیگانه، حس ششم و سفر در زمان و همچنین اغلب همراه با عناصر مربوط به آینده همچون فضاپیما و روبات‌ها یا فناوری‌های دیگر در این فیلم‌ها استفاده می‌شود و در عالم سینما هنر پیشه ها می توانند با قدرت تفکر نویسنده ما را با خود از دروازه های واقعیت به خیال عبور دهند.

در ادامه ۶ فیلم و سریال برتر در این ژانر را به شما معرفی خواهیم کرد:

بارگذاری Upload

  • ژانر: علمی تخیلی
  • امتیاز: ۸.۰ از ۱۰

بارگذاری

سریال بارگذاری به کارگردانی دینا رید در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور امریکا و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال رابی امل، اندی الو، کوین بیگلی، زینب جنسون، آلگرا رز ادواردز، کریس ویلیامز، ویلیام بی. دیویس به هنرمندی پرداخته‌اند. بارگذاری به کارگردانی گرگ دنیلز است. این مجموعه تلویزیونی در ۱ مه ۲۰۲۰ توسط پرایم ویدئو منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به رابی امل، کریس ویلیامز، بارکلی هوپ، جسیکا توک، اندی الو، کوین بیگلی و زینب جانسون اشاره کرد. بارگذاری در آینده رخ می‌دهد، جایی که انسانها قادر به بارگذاری و انتخاب زندگی دلخواهشان پس از مرگ می‌باشند. وقتی ناتان دچار مرگ زودرس می‌شود، در نسخه آپلود شده‌اش در دنیایی دیگر توسط نورا مورد استقبال قرار می‌گیرد.

لینک دانلود فیلم و سریال

انگاشته TENET

  • ژانر (موضوع): اکشن، علمی-تخیلی
  • امتیاز: ۷.۸ از۱۰

انگاشته

در دنیای گرگ و میش جاسوسی بین‌المللی، یک عامل ناشناس سیا، معروف به قهرمان داستان، توسط یک سازمان مرموز به نام تنت جذب می‌شود تا در یک وظیفه جهانی که بیش از زمان واقعی انجام می‌شود شرکت کند. مأموریت: جلوگیری از شروع جنگ جهانی سوم از آندری ساتور، یک الیگارشی لشکرکش روسی با توانایی‌های شناختی. قهرمان داستان به زودی بر مهارت "وارونگی زمان" به عنوان راهی برای مقابله با تهدیدهای پیش رو تسلط خواهد یافت.

لینک دانلودفیلم و سریال

در دل شب Into the Night

  • ژانر: علمی تخیلی
  • امتیاز: ۷.۱ از ۱۰

در-دل-شب

سریال در دل شب به کارگردانی اینتی کالفات در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور بلژیک و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال پولین اتین، لوران کاپه لوتو، استفانو کاستی، مهمت کورتولوش، بابتیدا سادجو به هنرمندی پرداخته‌اند. نتفلیکس نخستین سریال اورجینال بلژیکی خود تحت عنوان در دل شب را، که توسط جیسون جورج (Jason George) نوشته و خلق شده است، منتشر کرد. داستان درباره حفظ انسانیت در مواجهه با یک فاجعه کیهانی، هنگامی که هواپیمایی از بروسل پرواز می‌کند را روایت می‌کند. در این سریال بازیگرانی از کشورهای مختلف هم چون بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان، روسیه، و ترکیه نقش آفرینی خواهند کرد. سریال با یک واقعه خورشیدی ناگهانی آغاز می‌شود، وقتی که خورشید به طور غیر قابل توضیحی شروع به نابود کردن هر چیزی در اطراف خود می‌کند. تمرکز فیلم حول مسافران و پرسنل خوش شانس پرواز شبانه‌ای است که از بروسل خارج شده است و در تلاش است تا به سمت غرب، که در تاریکی شب منطقه امن تری است، پرواز کند.

لینک دانلودفیلم و سریال

 متصرف Possessor ۲۰۲۰

  • ژانر: ترسناک، علمی-تخیلی، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۶.۴ از۱۰

صاحب-اختیار

متصرف (Possessor) یک فیلم ترسناک و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۲۰ میلادی به نویسندگی و کارگردانی برندون کراننبرگ است. در تولید مشترک بین‌المللی انگلستان، ایالات متحده و کانادا، آندره‌آ ریسبرو، کریستوفر ابوت، روسیف ساترلند، تاپنس میدلتون، شان بین و جنیفر جیسن لی بازی می‌کنند.

نخستین نمایش جهانی فیلم در جشنواره فیلم ساندنس در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۰ بود. این فیلم قرار است در تاریخ ۲ اکتبر سال ۲۰۲۰ و توسط ایالات متحده و کانادا توسط نئون و الویشن پیکچر منتشر شود. این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌است.

لینک دانلود فیلم و سریال

ضمیر هماهنگ Parallel Minds

  • ژانر: علمی تخیلی
  • امتیاز: ۶.۴/۱۰

ضمیر-هماهنگ

«ضمیر هماهنگ» یا ذهن موازی فیلمی علمی تخیلی و کانادایی ساخته شده.در سال ۲۰۲۰ توسط بنجامین راس هایدن است. داستان دز آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد که یک هوش مصنوعی. به نام یو آر ام (URM) توسط یک کارآگاه و محقق برای آزمایشگاهی ساخته می‌شود و باعث می‌شود تا... در این فیلم گرگ بریک، تامی امبر پیری، نیل نیپیر، مدیسن والش، میشل ثروش، ویلما پلی، چلسی گرین به هنرمندی پرداخته‌اند.

لینک دانلود فیلم و سریال

آرشیو Archive

  • ژانر: علمی تخیلی
  • امتیاز: ۶.۳ از۱۰

آرشیو

فیلم آرشیو به کارگردانی گوین راثری در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و امریکا و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم رونا میترا، تئو جیمز، توبی جونز، استیسی مارتین، پیتر فردیناندو به هنرمندی پرداخته‌اند.«آرشیو» فیلمی علمی تخیلی محصول مشترک سه کشور انگلیس، مجارستان و امریکا در سال ۲۰۲۰ و به کارگردانی و نویسندگی گوین راثری است. داستان در سال ۲۰۳۸ رخ می‌دهد، جورج آلمر در حال کار بر روی یک هوش مصنوعی معادل مغز انسان است. آخرین نمونه اولیه وی تقریباً آماده است.او هدفی دارد که باید به هر قیمتی پنهان شود.

لینک دانلودفیلم و سریال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها