|
کدخبر: 334113

فوری | سینا حجازی به خبر مرگ پدرش واکنش نشان داد

سینا حجازی پسر صدرالدین حجازی به خبر منتشر شده درباره خبر مرگ پدرش واکنش نشان داد. سینا حجازی در صفحه مجازی خود به شرح اتفاق درباره پدرش توضیحاتی را ارائه داد.

سینما و تلویزیون فوری | سینا حجازی به خبر مرگ پدرش واکنش نشان داد

صبح امروز خبر مرگ صدرالدین حجازی بازیگر پیشسکوت سینما و تلویزیون در صدر خبرهای رصد شده قرار گرفت و اغلب رسانه ها به این موضوع پرداختند.

سینا-حجازی

اما پسر صدرالدین حجازی یعنی سینا حجازی این خبر را تکذیب کرد و  گفت صدرالدین حجازی همچنان در کما به سر می برد و وضعیت سلامت وی تغییر خاصی نکرده است.

 

 

سینا-حجازی

سینا حجازی در برنامه جام آرزوها از کنار گذاشته شدن پدرش ـ صدرالدین حجازی ـ توسط مسئولان و اهالی هنر گله و اعلام کرد پدرش این روزها در بستر بیماری است و بخش زیادی از بیماری او به همین کنار گذاشته شدنش برمی‌گردد.

او گفت: «بخشی از علت بیماری پدرم به این برمی‌گردد که ۱۰ ـ ۱۵ سال است، بخشی از افراد را ما مدام در سریال‌ها، فیلم‌ها، مسابقات و شبکه نمایش خانگی می‌بینیم که تکرار می‌شوند. 

با هنر به شکل بیزنس برخورد می‌کنند، اما هر کجا حرف از هنر می‌شود، پرچم‌ها را بالا می‌برند و احساساتی می‌شوند. این در حالی است که بقیه را کنار گذاشته‌اند و یکی یکی مثل درخت خشک می‌شوند و می‌افتند.»

سینا حجازی که علاوه بر فعالیت در زمینه موسیقی به عنوان خواننده و آهنگساز، خود تجربه حضور در فیلم سینمایی سراسر شب ساخته فرزاد مونمن به عنوان بازیگر را دارد در پاسخ به این که چرا بازیگری را ادامه نداده است گفت: «احترام نیست، کسی نیست اصلا سراغی بگیرد که این بازیگر (صدرالدین حجازی) کجاست اصلا؟ آخرِ این مسیر، همین است؛ من به همین دلیل است که دوست ندارم آن را ادامه بدهم و بازیگر نمی‌شوم.»

هنرمندان علی الخصوص بازیگرانی که در سینما و تلویزیون حضور داشته‌اند به دلیل معروف بودن و شناخته شدن همواره از توجه مردم برخوردار بوده و هستند و اتفاقا وقتی آنها در موقعیتی قرار گیرند که احساس کند دیگر آن جایگاه سابق را ندارند به لحاظ روحی و روانی بیشتر در فشار قرار می‌گیرند و شدیدا سرخورده می‌شوند.

صدرالدین حجازی مدتی با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد و در روزهای اخیر به کما رفت. از میان فیلم‌های سینمایی صدرالدین حجازی به نقش‌آفرینی او در «ناخدا خورشید»، «روز شیطان»، «مزاحم»، «سنتوری»، «تردید» و «خرس» می‌توان اشاره کرد.
 
حجازی
 
«کوچک جنگلی»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سرپر»، «زیرزمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چار دیواری»، «مختارنامه» از جمله سریال هایی است که این بازیگر در انها به ایفای نقش پرداخته است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها