|
کدخبر: 334980

تصاویر مراسم خاکسپاری صدرالدین حجازی | تصویری از بی تابی سینا حجازی منتشر شد

صدرالدین حجازی، بازیگر با سابقه سینما که به دلیل بیماری سرطان پیشرفته در حال مبارزه بود و چند روزی را در بیمارستان تحت درمان قرار داشت، درگذشت. در مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند، چهره‌هایی همچون پژمان بازغی، ابوالفضل پورعرب، محمد شیری، امیر حسین شریفی، فرهاد بشارتی، محسن شایان‌فر، جواد نوروزبیگی، رضا توکلی و اصغر همت حضور داشتند.

سینما و تلویزیون تصاویر مراسم خاکسپاری صدرالدین حجازی | تصویری از بی تابی سینا حجازی منتشر شد

امیر حسین شریفی، تهیه‌کننده، در سخنانی کوتاه در مراسم خاکسپاری صدرالدین حجازی، به همکاری خود با او در بیش از ۱۸ فیلم و سریال اشاره کرد و گفت: "بر خود واجب دانستم که بیایم و بگویم صدرالدین حجازی انسانی بسیار پاک و شریفی بود."

او افزود: "زمانی که ایشان به صحنه فیلم می‌آمد، مانند یک برادر در کنار من بود؛ هم بازیگر و هم یاری‌رسان. در سینما افرادی مانند صدرالدین حجازی کم داریم و فقدان او به شدت احساس می‌شود." شریفی همچنین گفت: "ماه گذشته (مرداد) به مناسبت تولدش با صدرالدین صحبت کردم و او بسیار ناراحت بود، زیرا هیچ‌یک از مسئولین به سراغش نیامده بودند."

شریفی خطاب به هنرمندان حاضر گفت:تا هستیم باید به هم توجه کنیم و به هم برسیم.

او همچنین تاکید کرد که صدرالدین حجازی در سینمای ایران جایگزین ندارد. اصغر همت هنرمند بازیگر هم در سخنانی گفت: آنچه که صدرالدین حجازی لایقش هست، به دلایلی انجام نشد، ولی در کل می‌توانم بگویم که صدرای ما مظلوم رفت. وی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا در خاک آرام گرفت.

منبع: فرارو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها