|
کدخبر: 335023

استوری نوید محمد زاده خون پرسپولیسی ها را به جوش آورد

نوید محمدزاده، بازیگر سینما که همواره از عشق عمیقش به تیم استقلال سخن گفته، پس از پیروزی این تیم با انتشار یک استوری، دو قهرمانی آبی‌ها در آسیا را به رقبای خود یادآوری کرد.

سینما و تلویزیون استوری نوید محمد زاده خون پرسپولیسی ها را به جوش آورد

نوید محمدزاده در واکنش به برد استقلال استوری جالبی منتشر کرد. استقلال در هفته اول لیگ نخبگان آسیا موفق شد الغرافه قطر را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و صدرنشین این هفته از مسابقات شود.

نوید محمدزاده بازیگر ایرانی متولد ۱۷ فروردین سال ۱۳۵۶ که با نقش آفرینی در فیلم عصبانی نیستم نام خود را بر زبان ها انداخت. او با بازی های حرفه ای در فیلم هایی همچون ابد و یک روز و بدون تاریخ بدون امضا موفق به دریافت سیمرغ بلورین شد.

استقلال

وی  از سال ۱۳۸۲ بعد از دریافت دیپلم به آموزشگاه بازیگری در کرج رفت. او از طرفداران دو آتیشه تیم استقلال بوده و همیشه این علاقه خود را به شکلی واضح نشان داده است. از طرفداران فیلم بهروز وثوق می باشد.

 نوید در خانواده ای پر جمعیت با ۱۲ فرزند متولد شد که خود او فرزند آخر خانواده است. او به همراه خانواده تا دوسالگی در تهران بود و و بعد از به ایلام مهاجرت رفته اند و تا پایان دوران راهنمایی خود در این شهر ماندند.

وی با تلاش های زیاد سرانجام در سال ۱۳۸۶ با فیلم در میان ابرها به عنوان نقش مکمل مرد جلوی دوربین رفت. بعد از به دست آوردن اولین تجربه بازیگری به سمت تئاتر رفت و یکسال بعد با نمایش ماه در آب در صحنه تئاتر حضور پیدا کرد. نوید محمدزاده در سال ۱۳۹۰  به عنوان مجری قسمت هایی از برنامه دوستان شبکه جام جم را در کنار سارا رسول زاده اجرا کرد.

منبع: فرارو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها