|
کدخبر: 327091

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) :

کیفیت ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان رضایت کامل ایجاد کرده است

صنعت و معدن کیفیت ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان رضایت کامل ایجاد کرده است

محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) یک شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، تجهیزات و خدمات وابسته ضمن بازدید از انواع ریل تولیدی در این مجتمع عظیم صنعتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : به منظور تامین ریل مورد نیاز پروژه های راه آهن سراسری و متروها، مذاکرات بسیار خوبی را از گذشته با ذوب آهن اصفهان آغاز نمودیم و این مجتمع عظیم صنعتی نیز منابع ریلی بسیار خوبی را در اختیار هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرار داد.

وی افزود : در راه آهن چابهار- زاهدان و در محدوده زاهدان- خاش بیش از ۲۰ هزار تن از ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان نصب شده است و با گذشت بیش از 2 سال از نصب این ریل ها و بهره برداری از این خط ریلی، این محور در حال فعالیت است. همچنین به اقرار شرکت های پیمانکاری که با این هلدینگ همکاری دارند و بحث نصب و جوشکاری را انجام می دهند هیچ مشکلی وجود نداشته و از ریل تولیدی ذوب آهن رضایت کامل دارند.

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تصریح کرد : قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در بخش ریل سراسری و مترویی فعالیت های زیادی در سطح کشور داشته است، محورهای مواصلاتی قرارگاه در حوزه ریلی بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ کیلومتر و در حوزه مترویی بیش از ۳۴۰ کیلومتر است.

وی ادامه داد : ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها تولید کننده ریل در غرب آسیا و یک شریک مطمئن همواره در کنار کلیه پروژه های ریلی قرارگاه حضور داشته و دارد.

محمدرضا رحمانی در پاسخ به این سوال که برای تامین ریل مورد نیاز پروژه رشت – آستارا چه برنامه ای دارید نیز گفت : مباحث طراحی و زیست محیطی این پروژه به عنوان بخشی از کریدور شمال- جنوب انجام شده  و بحث تامین مالی آن نیز در وزارت راه و شهرسازی در دست پیگیری قرار دارد . در این راستا برنامه داریم ریل مورد نیاز این پروژه هم از ریل ملی تولیدی در ذوب آهن اصفهان تامین شود.  

وی افزود : برای تامین پروژه های ریلی خارج از کشور نیز مذاکرات خوبی با ذوب آهن اصفهان داشتیم تا از این طریق ریل های طویل مورد نیاز خطوط سراسری و متروها را از این مجتمع عظیم صنعتی تامین کنیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها