|
کدخبر: 334774

منتظر رونمایی مهران مدیری از برنامه تازه باشیم | آقای مجری به صدا و سیما بر می گردد؟

معاون صدا و سیما در گفتگو با رسانه ها درباره حضور مهران مدیری در تلویزیون گفت: آقای مدیری فغلا در حال نگارش متنی برای صدا و سیما است. به همین خاطر هیچ توافقی با وی درباره پروژه جدید صورت نگرفته است.

فرهنگی و اجتماعی منتظر رونمایی مهران مدیری از برنامه تازه باشیم | آقای مجری به صدا و سیما بر می گردد؟

محسن برمهانی، معاون سیما، در حاشیه بازدید از پشت صحنه برنامه دوقلوها در روز شنبه ۲۴ شهریور، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد یک اثر هنری نیازمند مذاکراتی است و بازگشت برندها به تدریج صورت می‌گیرد. این امر طبیعی است و به زمان نیاز دارد.

 وی در پاسخ به سوالی درباره برندهایی که ممکن است به برنامه‌ها بازگردند، گفت: گاهی اوقات برند به عنوان برنامه یا نام یک شخص اشاره دارد. ممکن است برخی برنامه‌ها را بازنگردانیم، زیرا کیفیت مناسبی نداشته‌اند یا زمان آن‌ها به پایان رسیده است. تعداد برندها و افرادی که سازمان تمایلی به همکاری با آن‌ها ندارد، بسیار محدود است.  در حال حاضر ما در حال مذاکره با عناوینی هستیم که به طور معمول غیرقابل پخش محسوب می‌شوند.

شبکه نمایش خانگی یکی از رسانه‌های داخل کشور هستند و ما آن‌ها را به رسمیت می‌شناسیم

برمهانی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت مهران مدیری به تلویزیون گفت: وقتی توافقی نشده است چرا باید جزییات را بگویم؟ آقای مدیری دارند متنی می‌نویسند و هنوز قطعی نیست. چون هنوز دارد نوشته می‌شود. همان طور که می‌دانید نظام تولید متن از نظام تولید اثر منفک شده است.

 

معاون سیما درباره پخش سریال‌های نمایش خانگی از تلویزیون بیان کرد: شبکه نمایش خانگی یکی از رسانه‌های داخل کشور هستند و ما آن‌ها را به رسمیت می‌شناسیم.

وی درباره نیمه تمام ماندن پخش سریال‌های «بدل» ساخته علی مسعودی و «دربندون» از حسن لفافیان توضیح داد: بدل با شهادت آیت الله رئیسی و محرم و صفر همزمان شد و در آینده پخش می‌شود. سریال دربندون تولید سازمان نبود. تشخیص ما این بود که کیفیتش قابل قبول نیست. فعلا متوقف شده، ولی ممکن است اصلاحاتی صورت بگیرد و پخش شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها