|
کدخبر: 334800

محفل بین‌المللی به عشق نبی برای پیروزی مقاومت امروز در آمل

مجری طرح برنامه محفل: جشن محفل به لبنان و پاکستان می‌رسد

مجری طرح برنامه محفل درباره برگزاری جشن این برنامه در هفته وحدت گفت: جشن بزرگ محفل با محور وحدت برادران شیعه و سنی و به یاد مردم مظلوم فلسطین که مساله اول مسلمانان است برگزار می شود.

فرهنگی و اجتماعی مجری طرح برنامه محفل: جشن محفل به لبنان و پاکستان می‌رسد

سیدمیثم لاجوردی تهیه کننده برنامه محفل در گردهمایی آمل و مجری طرح این برنامه تصریح کرد: برنامه محفل در شهرستان آمل امروز یکشنبه ساعت ۱۹ برگزار می‌شود که این برنامه دومین برنامه از سلسله برنامه های وحدت آمال است. اولین برنامه از سلسلره جشن هفته وحدت ۲۲ شهریور در مشهد به صورت باشکوهی با همراهی مردم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه حضور در برنامه محفل آمل برای عموم آزاد است افزود: محوریت برنامه میلاد حضرت نبی اکرم(ص) است و وحدتی که بین امت اسلامی وجود دارد بر همین اساس برنامه در بقعه ناصرالحق از امامزاده واجب التعظیم که برادران زیدی یمنی ارادت ویژه‌ای برای آن قائل هستند برگزار می کنیم و به همین منظور این برنامه از شبکه المسیره یمن به صورت زنده پخش می شود و البته در داخل هم شبکه سه و قرآن برنامه را پوشش می دهند می دهند.

محفل

لاجوردی با اشاره به اینکه این برنامه ها با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌کنیم ادامه داد: در ادامه سلسله جشنهای برنامه محفل جشنهایی در پاکستان، لبنان و امامزاده صالح تهران به جهت همدلی بیشتر شیعه و سنی و حمایت از محور مقاومت به ویژه فلسطین برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه مجری برناه نجم‌الدین شریعتی است گفت: در برنامه محفل آمل رضوان درویش از کشور سوریه، حَسنین الحلو از کشور عراق دو داور و از شرکت کننده های این برنامه سید جواد حسینی و محمد امین نبی لو قاری ۱1 ساله از تهران حاضر هستند که نبی لو قرآن تلاوت خواهد کرد.

لاجوری خاطرنشان کرد: پویش «به حب النبی» بر همین اساس برپا شده است که در طول هفته وحدت هر کس به توانمندی که دارد پاسخ داده که  برای فلسطین که نخستین مساله مسلمانان است چه کاری در حد توانش انجام می دهد.

وی در پایان یادآور شد: ادامه جشن محفل در هفته وحدت 28 شهریور در امامزاده صالح تهران برگزار می شود و برنامه ریزیها برای برپایی این جشن در پاکستان و لبنان شده است که در زمان مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد. برنامه لبنان با کمکهای برادران حزب الله برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها