|

جنجال عکس جدید خرم سلطان | این بازیگر ترکیه ای با خود چه کرده است؟ +تصاویر

مریم اوزلی، بازیگر نقش خرم سلطان، اکنون ۴۰ ساله است.

فرهنگی و اجتماعی جنجال عکس جدید خرم سلطان | این بازیگر ترکیه ای با خود چه کرده است؟ +تصاویر

مریم اوزرلی، بازیگر مشهور ترک‌تبار اهل آلمان که بیشتر با بازی در نقش خرم‌سلطان در سریال «حریم سلطان» شناخته می‌شود، به تازگی عکس جدیدی را به مناسبت تولد ۴۱ سالگی‌اش در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

مریم-اوزلی

مریم-اوزلی-جدید

مریم-اوزلی-ترکیه

بیوگرافی مریم اوزرلی بازیگر خرم سلطان

مریم اوزرلی متولد ۱۲ اوت ۱۹۸۳ در آلمان، دانش‌آموخته رشته بازیگری از موسسه Schauspiel Studio Frese در هامبورگ آلمان است. او از رابطه عاشقانه اش یک دختر دارد و در ایران به عنوان بازیگر خرم سلطان شهرت دارد. قد او ۱۷۳ سانتیمتر است.

خانواده مریم اوزرلی

پدر مریم اوزرلی از مهاجران ترک و مادرش آلمانی است. وی دو برادر و یک خواهر بزرگ تر از خود دارد. خواهرش جانان، موسیقی جاز می نوازد. مریم اوزرلی به زبان ترکی، انگلیسی و آلمانی مسلط است.

شروع فعالیت مریم اوزرلی

مریم اوزرلی از ۱۷ سالگی در یک موسسه هنری در آلمان دوره های بازیگری را گذراند و نقش های متعددی را با گروه این آموزشگاه بازی کرد. او در بخش تولیدات شبکه های آلمانی در چندین قسمت ایفای نقش کرد.

از اولین تجربه تا کشف استعداد

بازیگری حرفه ای مریم اوزرلی با فیلم کوتاه Menage Trois در سال ۲۰۰۸ آغاز شد. در سال ۲۰۱۰ پس از جستجوی ۸ ماهه برای پیدا کردن بهترین بازیگر نقش مکمل در حریم سلطان توسط میرال اوکای، فیلمنامه‌نویس فیلم کشف شد. او از آلمان برای بازی در ترکیه به استانبول آمد و دو سال در هتل زندگی کرد.

شهرت با حریم سلطان

بازی موفق مریم اوزرلی در سریال حریم سلطان با ۴۰۰ میلیون تماشگر در هفته او را به شهرت عجیبی در خاورمیانه رساند. او برای بازی در این سریال پروانه طلایی بهترین بازیگر را برد. اوزرلی از قسمت ۱۰۳ به بعد از این سریال به دلیل بارداری کناره‌گیری و نقش خرم سلطان را به وحیده پرچین واگذار کرد.

عمل زیبایی مریم اوزرلی

بر اساس گزارشات مجلات خبری ترکیه، مریم اوزلی به دلیل تزریق بیش از حد استاندارد ژل به لبها و بوتاکس به جاهای مختلف پوست صورتش به این شکل درآمده است. تغییر چهره این چهره سینما و تلویزیون ترکیه در مراسم ۷۱مین جشنواره فیلم کن در فرانسه سوژه دوربین ها شد.

منبع: روزیاتو
کدخبر: 336419

ارسال نظر

 

آخرین اخبار