|

باران کوثری به دردسر افتاد !

کارگردان فیلم «شهر خاموش» اعلام کرد که باران کوثری مجاز به شرکت در میزگرد هم نبود و علاوه بر ممنوع الکاری ، ممنوع الحضور هم شد.

فرهنگی و اجتماعی باران کوثری به دردسر افتاد !

احمد بهرامی، کارگردان فیلم "شهر خاموش"، در یک میزگرد تحلیلی درباره این فیلم اظهار داشت: در یکی از صحنه‌های فیلم، به قدری نگران بودم که جرات ضبط آن را نداشتم و به فکر استفاده از بدلکار بودیم. نمی‌خواستم باران کوثری در آن موقعیت قرار بگیرد، اما او با شجاعت در آنجا ایستاد و ما دوباره آن صحنه را تکرار کردیم.

، او افزود: متاسفانه باران کوثری امروز نه تنها ممنوع الکار است بلکه به من اعلام کردند که وی ممنوع الحضور است؛ امیدوار به پزشکیان هستم و به او دوبار رای دادم و پای رای خودم به امید تغییر ایستادم. ما سه پوستر طراحی کردیم که وزارت ارشاد حذف کرد و در نهایت به یک پوستر دیگر رسیدیم و بیلبوردها را از دست دادیم. برای اولین بار بود با بازیگری در این سطح کار کردم و او یکساعت قبل از من در صحنه حاضر بود. 

طهماسبی با اشاره به بازی خوب باران کوثری در شهر خاموش توضیح داد: حضور باران کوثری در شهر خاموش یکی از بازی های او محسوب می شود.  او برای مخاطب چهره آشناتری است و می تواند مخاطبان را به تماشای چنین آثاری بیشتر ترغیب کند. 

حتی حضور چنین چهره هایی در آثار اینچنینی از حضورشان در تئاتر هم مهمتر است. بسیاری از مخاطبان سینما فیلم خود را بر اثر بازیگران انتخاب می کنند.

بیوگرافی باران کوثری  

باران کوثری بازیگر مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 25 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده و دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. باران کوثری فرزند جهانگیر کوثری(تهیه کننده، فوتبالیست سابق، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار) و رخشان بنی اعتماد از تهیه کنندگان و کارگردانان مطرح کشورمان می باشد و یک برادر بزرگتر به نام تندیس دارد.

باران کوثری از بازیگران مجرد کشورمان می باشد که تاکنون ازدواج نکرده است.

منبع: اعتماد
کدخبر: 337670

ارسال نظر

 

آخرین اخبار