|
کدخبر: 335015

کنسرت های هفته آینده تهران | مهر ماه ۱۴۰۳ کدام خواننده ها پول پارو می کنند؟

کنسرت در واقع نوعی اجرای موسیقی است که به طور زنده در نزد مردم اجرا می شود . موسیقی یکی از هفت هنر اصلی است که در نزد مردم جایگاه والایی دارد و به آن اهمیت داده می شود. در کشور های اروپایی موسیقی و اجرای زنده به همراه حرکات موزون است. ولی در کشور ما بنا به دلایل خاصی، اجرای برنامه فقط لایو خواندن خواننده است و هیچ کار اضافه ای نباید از در کنسرت دیده شود.

فرهنگ کنسرت های  هفته آینده تهران | مهر ماه ۱۴۰۳  کدام خواننده ها پول پارو می کنند؟

مانند خیلی از همایش ها و رویداد ها که دارای اهدافی خاص هستند، برگزاری کنسرت  موسیقی هم در نزد برگزار کننده  یا هدف ایجاد شادی و تزریق حال روحی هر چند کوتاه ولی اثر گذار خوب  برای  مردم است. 

در کشور ما هم مثل خیلی از نقاط دیگر جهان موسیقی طرفداران بسیار زیادی دارد و بیشتر کسانی که طرفدار موسیقی هستند از قشر  نوجوان و جوان هستند. البته در کشور ما به دلیل قدمت و غنای فرهنگی  برای همه سبک و سلیقه ها اثر وجود دارد و مخاطبان از طیف گسترده ای که وجود دارد می توانند انتخاب های خود را انجام بدهند. موسیقی پاپ در کشور ما طرفدار بیشتری نسبت به دیگر حوزه های موسیقی دارد. 

اجرای - زتده

 برنامه گذاران حوزه موسیقی  وقتی صحبت از هزینه بالای بلیط ها می شود، بهانه ی بالا بودن اجاره سالن های موسیقی، گرانی برق،  دستمزد گروه و مالیات و غیره را می آورند  که هر کدام در جای خود می تواند دارای اهمیت باشد و نیاز به آسیب شناسی دارد. 

در حالی که نخستین کنسرت‌ها به‌طور رسمی تا اواخر قرن هفدهم میلادی شکل نگرفته بودند، اما در این قرن، تجمعات مشابهی در چندین دانشگاه اروپایی از جمله آکسفورد و کمبریج برگزار می‌شد. در سالهای اخیر حضور خوانندگان زن در موسیقی های خارجی به رشد و گسترش بیش از پیش این هنر رونق بخشیده و با روی کا آمده خوانندگان مطرح زن در این حوزه، جهشی بزرگ در این حوزه به وجود آورد. مکان‌های برگزاری کنسرت بسیار متنوع هستند و از نظر اندازه، موقعیت جغرافیایی و نوع موسیقی که در آن‌ها اجرا می‌شود، تفاوت‌های زیادی دارند.

کنسرت

سالن‌های کنسرت معمولاً محل برگزاری کنسرت‌هایی هستند که بیشتر به موسیقی کلاسیک، مانند سمفونی، اختصاص دارند و اغلب بخشی از مراکز بزرگ‌تر هنرهای نمایشی به شمار می‌روند. در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳، بسیاری از سالن‌های کنسرت شلوغ به خوانندگان یا گروه‌های زنانه اختصاص یافته‌اند و گزارشی به بررسی دلایل این تمایل عمومی به کنسرت‌های زنان پرداخته است.

بسیاری از افراد به موسیقی علاقه‌مند هستند و مشتاقانه منتظر برگزاری کنسرت‌های مهر ماه می‌باشند. هنگامی که خواننده محبوبشان کنسرتی برگزار کند، آن‌ها قصد دارند به سرعت از طریق وب‌سایت‌های آنلاین فروش بلیط، بلیط مورد نظر خود را تهیه کنند تا از این فرصت بهره‌مند شوند و جایگاه دلخواهشان پر نشود. به همین دلیل، وب‌سایت‌های متعددی برای ارائه خدمات مرتبط با کنسرت‌ها و فروش بلیط راه‌اندازی شده‌اند تا متقاضیان بتوانند به آسانی بلیط کنسرت مهر را تهیه کنند.

در ایران سایت های زیادی برای  برگزاری  کنسرت وجود دارد که می توانید با مراجعه به آن به راحتی بلیط خود را خریداری کنید و  از برنامه های پیش روی خوانندگان هم با خبر بشوید. از جمله سایت هایی  که می تونید از  آنها  بلیط کنسرت را خریداری کنید تیوال، ایران کنسرت و هنر تیکت هستند.  کنسرت های موسیقی اغلب دارای اسپانسر هستند و این حامی مالی می تواند خود خوانندگان باشند یا برنامه گذاران  فرهنگی شهر ها باشند. 

ردیف نام کنسرت تاریخ
 ۱ کنسرت بهنام بانی ۱۱ مهر
 ۲ کنسرت دف نوازان مشتاق ۱۱ مهر
 ۳ کنسرت علی یاسینی ۱۲ مهر
 ۴ کنسرت ناصر زینلی ۱۳ مهر
 ۵ کنسرت ارکستر سمفونیک تهران ۱۳ مهر
 ۶ کنسرت حامیم ۱۳ مهر
 ۷ کنسرت رضا صادقی ۱۴ مهر
 ۸ کنسرت علیرضا طلیسچی ۱۴ مهر
 ۹ کنسرت آرمین زارعی ۱۶ مهر
 ۱۰ کنسرت آرون افشار ۱۷ مهر
 ۱۱ کنسرت حمید عسکری ۱۹ مهر
 ۱۲ کنسرت گرشا رضایی ۲۰ مهر
۱۳ کنسرت سهراب پاکزاد ۲۰ مهر
۱۴ کنسرت ناصر زینلی ۲۰ مهر
۱۵ کنسرت گروه نوشه (ویژه بانوان) ۲۱ مهر
۱۶ کنسرت حمید هیراد و راغب ۲۱ مهر
 ۱۷ کنسرت گروه ماکان ۲۳ مهر
 ۱۸ کنسرت امید حاجیلی ۲۵ مهر
 ۱۹ کنسرت گروه خاطره سازها ۲۵ مهر
 ۲۰ کنسرت بابک جهانبخش ۲۶ مهر
 ۲۱ کنسرت مجید رضوی ۲۸ مهر
 ۲۲ کنسرت اشوان ۳۰ مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها