|

تصویر دختر مهران مدیری در منزل خواننده زن لس آنجلسی جنجال به پا کرد + عکس

عکسی از شهرزاد مدیری و گوگوش در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفت و بسیار وایرال شد.

فرهنگ تصویر دختر مهران مدیری در منزل خواننده زن لس آنجلسی جنجال به پا کرد + عکس

حضور پررنگ ستاره‌ها در کنسرت خداحافظی گوگوش، این رویداد هنری را به یکی از پربحث‌ترین اتفاقات اخیر تبدیل کرده است. شهرزاد مدیری، دختر مهران مدیری، نیز با حضور در این کنسرت و ثبت عکسی یادگاری در کنار گوگوش، بر جذابیت این رویداد افزود. اما نکته جالب توجه، شایعاتی است که درباره اصالت این عکس منتشر شده است.

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند این عکس با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده و تصویر واقعی شهرزاد مدیری نیست.

مهران+مدیری+و+گوگوش

مهران مدیری هنرمند معروف ایرانی که در حوزه طنز فعالیت های کم نظیر و ماندگاری داشته است، متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶، دارای ۲ فرزند یک دختر به نام شهرزاد و یک پسر به نام فرهاد است.

شهرزاد مدیری متولد 13 بهمن 1375 در تهران، طراح لباس است. فارغ التحصیل رشته طراحی لباس است، او دختر مهران مدیری است و برادرش فرهاد هم خواننده است.

شهرزاد همانند پدرش مهران مدیری مسیر بازیگری را انتخاب نکرد و به طراحی لباس روی آورد. ایشان در فعالیت های هنری دیگر نیز دستی دارد. از جمله هنرهای شهرزاد خانم موسیقی و نقاشی است.

مهران-مدیری-دختر

شهرزاد مدیری در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده، شهرزاد کوچکترین عضو یک خانواده هنری است، پدرش چهره شناخته شده بازیگری است، تنها برادرش فرهاد در کار موسیقی می باشد و مادرش به ادبیات علاقه دارد.

از پدرش بعنوان یک همبازی برای گل کوچیک و وسطی یاد می کند و می گوید در زمان قهر، پدرش برای آشتی پیش قدم می شود و با توضیح منطقی یا با قربان صدقه رفتن او را راضی می کند.

منبع: رکنا
کدخبر: 335363

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    آخرین اخبار

    سایر رسانه ها