|

گواهینامه آمریکایی بهرام رادان جنجال به پا کرد + عکس

بهرام رادان بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور می‌باشد که برنده دو سیمرغ بلورین جشنواه فجر شده است.

فرهنگ گواهینامه آمریکایی بهرام رادان جنجال به پا کرد + عکس

بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت 1358 بازیگر و تهیه‌کننده است.او  فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم شور عشق (1379) آغاز کرد و برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شمعی در باد (1382) و سنتوری (1385) موفق به کسب دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد.

رادان برای تهیه‌کنندگی علفزار (1400) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد.

تصویری از گواهینامه رانندگی آمریکایی بهرام رادان را ملاحظه می کنید.

بهرام+رادان+

جالب است بدانید که بهرام رادان به شدت فوتبالی است و به گفته خودش هروقت فرصتی را پیدا کند با رفقایش فوتبال بازی می‌کند. باید بدانید که بهرام رادان یک استقلالی دوآتیشه است. 

بهرام رادان یکی از شرکا و سهامداران کافه های زنجیره ای لیوناست ولی شرکت مرکزی رادان را تنها مالک و صاحب چند کافه ویونا می داند. البته  موضوعی که همه درباره آن هم نظر هستند وجود کافه ای با ظرفیت 45 نفر در خیابان پاسداران است که ظاهرا متعلق به شخص بهرام رادان است. 

 بهرام رادان در یک خانواده‌ 6 نفره در شهران تهران به دنیا آمد. او فرزند ته تغاری خانواده است و 2 خواهر و یک برادر دارد. اصالت بهرام رادان از سمت پدرش اصفهانی است. پدر بهرام رادان سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب بود و مادر این هنرمند مشهور کشورمان خانه دار است. 

بهرام رادان در تاریخ 13 فروردین 1401 خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود با انتشار یک فیلم علنی کرد. او با مینا مختاری، مدلینگ، بلاگر و طراح لباس ازدواج کرد. پس از مدتی معلوم شد که او 3 سال با مینا مختاری در ارتباط بوده و آنها پس از شناخت کافی از هم تصمیم به ازدواج گرفتند و رابطه شان را آشکار کردند.این زوج اکنون صاحب یک فرزند پسر به نام «جان » هستند ولی تاکنون تصویری از وی به نمایش نگذاشته اند.

بهرام+رادان+همسر

منبع: شما نیوز
کدخبر: 335500

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها