|

پایان غمناک سریال طوبی لو رفت | زمان پخش قسمت آخر

سوالی که این روزها بینندگان این سریال پس از تماشای سکانس‌های پرتنش زندگی طوبی در عراق و ماجرای ازدواج و فرزندانش دارند، نگرانی و کنجکاوی درباره سرنوشت نهایی طوبی است. این سریال که از شبکه یک پخش می‌شود، در سال ۱۴۰۳ به شدت مورد توجه قرار گرفته و بازدیدهای زیادی را به خود جلب کرده است.

فرهنگ پایان غمناک سریال طوبی لو رفت | زمان پخش قسمت آخر

 درباره قسمت آخر سریال طوبی تا اینجای داستان بینندگان همچنان پیگیر سرنوشت شخصیت های سریال مانند طوبی، مرگ جهانگیر و زندگی آشفته طوبی در عراق و فخرالدین هستند در سردرگم ماندند تا بدانند آخر سریال طوبی چی میشه و چگونه تمام میشود؟

“طوبی” شخصیت اصلی داستان است و به دلیل مرگ پدرش عماد و قتل جهانگیر عضو ساواک تحت پیگیرد پلیس در ایران قرار دارد و به همین دلیل به عراق و نزد فخرالدین می رود. او با یک تاجر عراقی ازدواج می‌کنند و دردسرهای جدید زندگی “طوبی” شروع می‌شود.

سریال-طوبی

بازیگران سریال طوبی چه کسانی هستند؟

شبنم قربانی در این سریال نقش «طوبی» را ایفا می‌کند. او در سال ۱۴۰۲ با بازی در مجموعه عشق کوفی در نقش نائله به شهرت رسید. قربانی در همین سال برای بازی در مجنون برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

رحیم نوروزی، فریبا متخصص، پرویز فلاحی پور، هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی و… از جمله بازیگران این سریال هستند.

سرنوشت طوبی چه می شود؟

طوبی دختری نوجوان است که در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ پدرش را از دست می دهد و در روزگار یتیمی به ازدواج تاجری عراقی در می آید و در بصره همسایه هوویی زبان نفهم می شود. اوضاع زندگی بر وفق مراد نیست اما طوبی تصمیم می گیرد به جای فرار بماند و فرزندانی تربیت کند که افتخار همسرش عبدالله باشند.

سال هایی توام با شادی و مرارت برای طوبی سپری می شود تا اینکه ارتش بعثی صدام به ایران حمله می کند. پسران طوبی باید به ارتش ملحق شوند اما طوبی جنگیدن با ایران را برای فرزندانش حرام می کند و …

شخصیت طوبی داستان زندگی خود را در مسیر پیاده روی اربعین از بصره تا کربلا برای نوه هایش تعریف می کند. متن داستان این کتاب ۴۰ گام دارد و در هر گام با دستمایه قرار دادن داستان زمان حال طوبی و پیاده روی او به سمت کربلا با رجوع به گذشته، نوجوانی، جوانی و میان سالی او که در بر دارنده حال و هوای بخش هایی از تاریخ معاصر دو سرزمین ایران و عراق است روایت می شود. این داستان برگرفته از واقعیت است.

سریال طوبی چند قسمت است؟

همانطور که گفته شد سریال طوبی در سال‌های ۵۰ تا ۸۰ اتفاق افتاده است و تا پیش از این گفته شده بود این سریال ۵۰ قسمتی است، اما تعداد قسمت‌های آن به طور دقیق هنوز مشخص نیست.

 

منبع: آرمان ملی
کدخبر: 337007

ارسال نظر

 

آخرین اخبار