|

سوسن پرور بازیگر جوکر بیماری خاص دارد ؟ | بیوگرافی

یکی از طبیعی‌ترین بازیگران ایرانی، سوسن پرور است که در این مطلب به اخبار مربوط به این هنرمند می‌پردازیم.

فرهنگ سوسن پرور بازیگر جوکر بیماری خاص دارد ؟ | بیوگرافی

دنیای امروز به سمتی پیش می‌رود که هیچ نقصی در انسان‌ها قابل قبول نیست. به عنوان مثال، بسیاری از افراد به دنبال چهره‌ای کاملاً بی‌نقص و ایده‌آل هستند. به همین دلیل، شاهد کاهش تنوع در ویژگی‌های ظاهری، مانند بینی‌های ایرانی، هستیم. البته ما مخالف عمل‌های زیبایی نیستیم، اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که این تصمیم باید ناشی از تمایل خود فرد باشد، نه فشارهای اجتماعی. فرد باید به خاطر نارضایتی از یک عیب در چهره‌اش به سراغ جراحی برود، نه به دلیل انتقادات و سرزنش‌های دیگران . بازیگران می‌توانند الگوهای مهمی برای نسل جوان باشند. به عنوان مثال، برخی از آن‌ها مانند لیلا حاتمی به عنوان نماد طبیعی بودن شناخته می‌شوند. در مقابل، گروهی دیگر به عنوان سلطنت‌طلبان عمل‌های زیبایی معرفی می‌شوند. اما همچنین افرادی وجود دارند که به طور متعادل از عمل‌های زیبایی استفاده کرده و زیبایی چهره‌شان را بهبود بخشیده‌اند، مانند شیلا خداداد. جوانان می‌توانند با توجه به این الگوها، تصمیم بگیرند که در کدام مسیر قرار بگیرند و از آن‌ها الهام بگیرند.

امروز قصد داریم به یکی از طبیعی‌ترین بازیگران ایرانی، سوسن پرور، بپردازیم. او خود اشاره کرده که به خاطر چهره‌اش کنایه‌های زیادی را شنیده است، اما این بازیگر همچنان زیبایی طبیعی خود را حفظ کرده و هرگز تن به هیچ گونه عمل جراحی نداده است. اگر تمایل دارید بیشتر درباره این بازیگر توانمند کشورمان بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

سوسن_پرور3

 نقطه عطف زندگی کاری سوسن پرور و همسایگی با عطاران

ما ایرانی ها علاقه ی زیادی به فیلم و سریال های کمدی داریم و خب در بیشتر مواقع از این نوع فیلم و سریال ها در این ژانرها حمایت میشه و خب شانس سوسن پرور هم زد و شد یکی از بازیگران یه سریال کمدی به اسم "بزنگاه" که هنوز هم که هنوزه بین مردم بسیار سریال دوستداشتنی هست و خیلی ها ازش به عنوان یکی از بهترین سریال های توی عمرشون یاد میکنن. البته که خیلی ها فکر میکنن که این اولین تجربه ی بازی سوسن پرور بوده در حالی که این بازیگر توانمند سال های زیادی رو تئاتر بازی کرده و یه جورایی خاک خور صحنه ی تئاتر بوده و حتی  در سال ۱۳۷۶ با بازی در نمایش نامه "بوی دستهای پدربزرگ" موفق به اخذ جایزه بازیگر دوم در جشنواره سمنان شد. 

بیوگرافی سوسن پرور

این بازیگر متولد 23 اسفند سال 1354 در اراک هست. از سال 75 تا به امروز در حال فعالیت هنریه. مجرد هست و لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر داره. پدرش رو سالیان زیادیه که از دست داده و مادرش هم فرهنگی بازنشسته اس و گفته میشه که تنها یک خواهر داره. 

 شایعه مریضی سوسن پرور

یه مدت پیش یه سری تصاویر از سوسن پرور توی شرایطی منتشر شد که این بازیگر به طور کامل موهاش رو تراشیده بود به همین دلیل خیلی از کاربرها اینطور فکر کردن که این بازیگر مبتلا به بیماری خاصی شده و از این رو این خبر به سرعت پخش شد در حالی که این اقدام سوسن پرور تنها در جهت همدلی با دوستی بوده که به بیماری سرطان مبتلا شده بود و خوشبختانه ایشون در حال حاضر هیچ بیماری نداره. 

سوسن_پرور2

منبع: شایا نیوز
کدخبر: 337434

ارسال نظر

 

آخرین اخبار